2013年11月17日

一個舊籌碼的故事 2

靓女網友美露迪話似係仲有下文,唉自從移民澳洲後,都有成20多年冇寫中英文咯,最近呢2年,學吓人寫博,不過寫的多是簡簡單單,因執筆忘字,靈感又冇,要我寫幾千字真係唔容易,而且寫旅遊,大把人寫得好,如美露迪,行路人,蛇哥,露霸等等,所以要寫些特別的經歷和見聞.


多明尼加共和國曾入選世界十大渡蜜月勝地,若果純是旅遊渡假確是好地方,但謀生真的是不容昜,因貧富懸殊,工作機會不多,人工又低,好多贫窮家的小朋友十歲八歲就挽住擦鞋箱在街上問人擦唔擦鞋,有次我着住波鞋,有位小朋友問我''先生要唔要擦鞋''?Senor  limpia Zapata ? 大佬呀我着的不是皮鞋,是波鞋,点擦呢 ?佢話用清水幫我抹,同擦皮鞋價一樣一毫美金,好吧抹就抹,但我心裡非常不舒服,發達國家強迫教育,边有幾歲唔番學做擦鞋童,政府無能,又能說甚么呢?



朋友又帶我去馬場,亦是我呢生人第一次入馬場,香港的快活谷馬場經過好多次,冇入過,而且我唔鍾意賭,當時仲未有沙田馬場,呢個馬場真係好细,只得一條直路,终点冇電眼判决,兩邊每边有一條木柱,只得一人做裁判,佢老哥話邊隻嬴就邊隻嬴,舉起個牌有號碼個隻就算嬴,唔服都冇得上訴,唔講大家亦唔知,一眼望去見到好多騎師,原來全部都是細佬仔,大概只有11至13歲左右,個個都冇鞭唔使打, 馬瘦毛長真肉酸,個看台同香港做大戲的戲台差不多,坐的座位是一條过的木板,投注處就只得二個窗口.



本來是停留十天,加拉加斯 Caracas 二十天,但朋友的女朋友介紹咗一位鬼妹比我認識,她的老祖宗是西班牙人,混咗本土印第安人,優生學來講血缘越遠越好,近親繁殖低 B 的多,所以多國盛產美女,她每天下班後就來我朋友家帶我去玩,又教我西班牙文,十天話咁快就到,要去把機票延期十天,加拉加斯就住少十天就算啦.多國女多男少,比例至少三比一,加上熱帶地方女仔比較早熟熱情,西班牙文caliente 可解熱,熱情,但天氣熱就要用另外一個字 calor,而且她又教埋我跳舞,識咗唔夠一個星期,佢話要帶我返佢屋企坐下,唔係呀,咁快就見家長 ?我同朋友講,佢話我見識少,呢度帶返屋企好閒,咪同佢老豆老母吹下水咯,我問初次去帶乜嘢好 ?朋友說帶枝紅牌威士忌啦,我話或者佢地唔飲呢,佢話一百個多明尼加老番或者有一個似我唔飲威士忌,個晚去到,佢老豆二話不說就拿枝土炮霖酒出來,倒咗一大杯比我,我冇飲不过佢老豆幫我飲埋.



2 則留言:

  1. 你寫這兩編文章又生動又盞鬼、在下睇得不知幾過引。等緊下集呀!

    回覆刪除