2013年11月20日

一個舊籌碼的故事 3

多明尼加首都 Santo Domingo 有條最旺的街叫 Duarte ,所謂最旺都冇上水一條街旺,有兩間華人會館,旅多明尼加華僑總會,另外一間叫吳氐宗親總會,有日下午朋友話帶我上去呢兩間見識,兩間都是在附近,步行相距幾分鐘左右,一進去第一眼就見到有好多張麻將枱,好多唐人在打麻將,班唐人打的是舊章麻將,乜野叫舊章 ?即是幾十年前台山亞伯比人賣豬仔出埠捱騾仔,收工時冇野可做所打的麻將,要數糊兼計番,開明槓幾多糊,開暗槓又多些糊,打岀比人食糊的才要比錢,又有糊尾可數,碰岀有番的番子如中發白,就照乘,我學野都算幾叻,講解完睇完可以記到,不過我唔鍾意人賭,我成日叫人唔好賭,十赌九騙古有明訓,又見到好多人在賭牌九,即用打天九的牌開8門,每門4隻,又有扒番攤,即馬交赌場入門買2/3個種,唐人就是好賭,辛苦賺來的血汗錢輸晒,唐人多是做小生意,如雜貨店,修理鐘錶店,耕田種菜,餐館飲食,旅店等,好多人輸到成世都冇錢返唐山.


係吳氐宗親總會斜對面有兩間戲院雙連在一起,叫 Cine double 剛好做李小龍的猛龍過江,年前我在香港已看過,佢地現在才上演,遲咗香港二年多,朋友的女友又帶咗另外一位靓女一齊睇,仲話介紹比我,好似怕我唔想留在多明尼加,朋友預早搵人買咗票,我都不知道自已是不是行桃花運,只知到有美女陪睇戲,睇過都要番睇啦,當日全院滿座,戲院一樣有票賣,不過是冇位坐,只可站立或坐在地上,咁都得 ?戲院又冇冷氣,只得幾把牛角風扇,又熱又焗人又多出到成身汗,睇睇下突然停電,噓声和媽声四起,又要等戲院開自己的發電機,睇到李小龍比壞人打時,個個老番大聲粗口鬧,當李小龍打壞人時,佢地又手足舞動瘋狂拍手掌,民智似乎尚未開發,都唔知好嬲定好笑.


香港有一位貪污探長叫藍剛,知到廉署會查佢,就潛逃來到多明尼加,呢個國家同香港英國都冇簽引渡條約,香港好多報章雜誌胡亂報導話佢在加拿大,又話在星架坡開製衣廠,實則在 Santo Domingo 一條叫2月27號街 27 de Febrero 開咗一間麵包店有中文和西班牙文寫的招牌叫''東方快車'' ''Oriente Expresso,'' 有日坐車經過時朋友話比我知,仲指比我睇呢間麵包店就是藍剛開的,佢一個星期來二至三次,我朋友見過他,華僑叫佢做剛叔,間店鋪面積不大,約三至四百呎左右,有幾位女店員.1989年他病死在多明尼加,香港有報章話他在星架坡比一女子下降頭,中了下咒語,中了咒語令佢老婆眼盲,佢本人週身病痛,我一向叫人唔好迷信,做人只要心正,怕乜鬼咒語,若果下咒語,能咒到美國核動力航空母艦沉落大西洋,我就不止信,更學亞叻條盲毛由沙田跪到沙頭角.

2 則留言:

  1. 我都想睇吓亞叻條盲毛由沙田跪到沙頭角,所以琴晚我熄燈賀台慶!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,亞叻條盲毛只不過想擦鞋,我冇睇亞叻做的電视節目,好似做掌門人?得閒睇你的博仲好得多啦,係咪.

      刪除