2013年11月6日

舊車票

見到網友 Stella 姐,post 出舊車票,使我想起我都有收藏一些舊車票,本來還有些舊郵票,不過一時之間唔知放在邊度,搵唔到出來.九龍巴士的車票,最少有四十多年,九龍巴士公司依家都唔知有冇保存?,少年時我住灣仔,因我有一次坐渡輪過海後,搭九巴去竹園探我外婆,只要一毫子車费,來回二毫,下面有張红色的 KMB 車票是二毫,我收集的車票是因號碼得意,記得時當時巴士仲有售票員兼拉閘.
九龍巴士車票正面

九龍巴士車票背面

中華巴士

香港電車

7 則留言:

  1. 呀!好呀!你的車票有打孔証明更年久了!
    十年前我到好旺角中心,賣哂自少收集的郵票合共有六萬多元!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,十年前的郵票都賣到六萬多元,留到依家仲值錢,睇怕我都要搵番的舊郵票出來賣,幫補一下.

      刪除
  2. 靚女,勁乜呢?爛鬼車票,又賣唔到錢,只不過贪得意

    回覆刪除
  3. 我亦有收藏舊車票,閑時拿出來看看,又可懷舊一番,一邊看一邊嘆番杯咖啡亦一樂也。

    回覆刪除