2013年11月23日

金錢樹

網友 Peter 兄問香港旺角的花墟有冇曇花賣?剛好我今年10月返香港玩時,途經順便睇下有乜靚花,因我是一個愛花之人,佢地賣的多是鲜花,種植盆栽的花就不多,咁大盆的金錢樹才賣48港元,都唔知点解香港人叫呢種樹做金錢樹?莫非發錢寒.
 
1 Oct. 旺角花墟

 

 

三年多前在朋友家剪佐一小枝來繁植,後又再變為二盆,香港叫金錢樹,學名叫 Zamioculcas Zamiifolia,原產地非洲,極耐旱,又唔需要太多陽光,樹葉本身帶有些微毒素,所以冇乜病害.


16 則留言:

  1. 我呢度都好多人種金錢樹,但同相中的不一樣,是仙人掌科,厚厚的葉子,一塊一塊的,有紅、黃、綠等色,西人也跟中國人將這種植物叫作Money Plant!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都唔係好多地方有得賣,你說的金錢樹可能唔同種, 因不是仙人掌科
      http://plantcaretoday.com/how-to-care-for-the-zz-plant-zamioculcas-zamiifolia.html

      刪除
  2. 若果由”繽紛乾花店”開始行去,一排店舖都是以售賣鮮花為主。並有花籃的訂造或現沽。
    這邊由蘭花店開始,一排的店舖較多盆栽賣,走到街尾轉彎都有。大至橡樹,小至紫羅蘭都有。豬籠草幾有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我很久沒出去,不知現在情況可有改變。看來,找天要出去走走看看。

      刪除
    2. 阿姨,得閒去行下啦,睇花之餘,可能會碰到一些大明星,我見過鍾楚紅

      刪除
    3. 阿偉,秋姨不是追星族哩。從銀幕上欣賞就夠了。

      刪除
  3. 話說: 我有一位朋友, 家中種了一棵好肥大的金錢樹放在廳中, 閒來喜愛坐在樹則看書, 可是日久她有了氣管敏感, 久醫不治, 後來醫生問佢家中可有放植物, 她實言各告知, 後來...醫生建議佢遠離此物, 不久氣管問題不藥而癒. 原來此植物的葉油油綠的...就是會放出微毒的, 她本身對此植物反應而使氣管敏, 此後不敢再接近, 病就好了.
    ***************************************************************************************************************
    書中記載:-樹葉本身帶有些微毒素, 屬天南星科植物,但並無草酸鈣成份的刺激性乳汁,不會對人體產生嚴重傷害,目前也沒有學術研究顯示金錢樹有毒;至於爬蟲不敢接近也非劇毒所致,而是演變之下導致金錢樹葉片肥厚,不吸引蟲類咬食。專家補充,對於肌膚敏感的人若因沾到植物乳汁而有皮膚紅癢的感覺,大多用水沖一沖即可明顯減輕症狀,大家可以不用太過緊張。


    回覆刪除
  4. 我也有養金錢樹放在廳中, 很容易打理, 不需陽光及太多水份.. 長得好高好壯..
    後女兒懷著軒軒; 怕影响她身體健康, ‧便移放在近露台則窗邊暗處.. ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪姐,呢種金錢樹極粗生,放在露台暗處一樣冇問題.

      刪除
  5. Money Tree! 我都有一棵,本地朋友送的, 她就是叫這做money tree! 我唔知佢耐旱,日日淋水,結果半生不死,是是掘起個頭,一分為二, 而家有两棵了。

    回覆刪除
  6. Money Tree! 我都有一棵,本地朋友送的, 她就是叫這做money tree! 我唔知佢耐旱,日日淋水,結果半生不死,是是掘起個頭,一分為二, 而家有两棵了。

    回覆刪除