2013年11月16日

一個舊籌碼的故事


搵舊郵票時無意中搵到呢個舊籌碼,都唔知從何說起,有些黑白和彩色的照片都留在香港,依家寫的都是回憶,想到乜就寫,行路人在她的 blog講,申請中美洲七國的旅遊簽証要本人親自到台灣辦理,又要這又要那,她要去的七國其中一個巴拿馬我去過,呢 d 三,四流落後國家,無生產力,幾乎靠借渡日,還要如此對待港人.

想起1976年5月我本來計劃到南美委內瑞拉探我大伯父和唐大佬,順便看看環境,剛好多明尼加有一好友,佢老豆72年叫他移民多國,佢老豆經營一間小五金店,話要交比他打理,他三番四次寫信给我叫我去玩,仲話放心啦包食包住,好啦既然如此就買了汎美機票順便停多明尼加然後到加拉加斯,準備停多明尼加十天左右,當日從香港先飛関島,火奴鲁鲁,三藩市,纽約住一晚第三日早上才搭機到多明尼加,由紐約飛约四個小時,飛機才停,第一次就見到機上的多明尼加人大拍手掌,落飛機後冇巴士接載,要自提行李步行到機場閘口,下午天氣非常炎熱而且又晒,一陣間巳經出咗一身大汗,心想呢個國家真係非常落後,朋友包咗一部車來接我,一出機場個條公路叫美洲公路,是冇耐前同世界發展銀行借錢起的,一望就見到加勒比海,藍天白雲,風光如畫,大約每行一公里左右,就有一條燈柱上邊掛有圓形的中南美洲國家徽號,若果冇記錯總共有26個.

 晚上在一間中餐廳吃完飯後,朋友帶我去呢間赌場,是在Jaraqua酒店內,這是我呢生人第一次入賭場,朋友告訴我呢間舊酒店已經拆佐,現在的是十幾年前從新建做,朋友比咗幾個五元披索的籌碼给我,叫我玩21點,當時官價一美元兌一披索,我冇下注,走時將籌碼交還給他,只留下呢個即相片中的一個作為纪念,賭場有幾位年輕貌美的女侍應,拿住香煙和细枝荘的啤酒Presidente 問我要唔要,香煙同香港的不同,是10枝莊叫Montecarlo,我冇吸煙和飲啤酒的習惯,所以冇要,賭場內見到好多唐人赌錢,注碼很大,多是從香港,台灣移民來的,移民來此非常簡單,只要有錢就乜都得,賭場另外一邊有歌唱表演,又有舞跳,鬼妹非常熱情,有些更主動前來搵你跳,你唔識唔緊要,佢地會教你,跳的舞叫 meranque.

第二天朋友帶我和二個鬼妹一齊去加勒比海的一個海灘叫 Boca Chica 遊水,這亦是我呢生第一次和鬼妹在如此靓的海灘遊水,朋友冇車,要包一部車,即好似香港的計程車,不过車都是又殘又舊又冇冷氣兼冇咪錶,討價還價的講好價錢就開車,個海灘遠遠有用石頭圍起的壩,水最深都浸不过人頭,水清沙幼,鬼妹又教我西班牙文,因我識些德文,加上我的記憶力唔錯,好似好容昜就識講,好容易就溝通到.當天晚上回朋友家吃飯,剛吃就停電,朋友拿出一盞火水灯点着吃,這亦是我呢生第一次点着火水燈摸黑吃晚飯,電風扇冇電不能開,出到一身汗,又比蚊咬苦不堪言,我唔講或者你唔知,直到今天為止,每天還是間中停電,間中停水.

有一天我朋友要去碼頭提貨,因有一批货從香港寄船到佐,我和他一齊去,我們早上九時到咗碼頭,首先去一窗口排隊買一份表,排咗大約十幾分鐘,個份表一式三份,有四張 A 4紙咁大,然後到大堂,一眼望去幾十張寫字枱,每張枱前都有人排隊,人頭湧湧,拿住份表和提貨單到呢張枱排隊申報乜野货,填好後職員蓋一個印簽個名,又去第二張枱排隊講乜野價,個位職員跟住又蓋印簽名,跟住又排隊到另外一張枱,個位好似高级些職員的蓋印簽名,前前後後差不多十多廾個人簽名和蓋印,個張提货單蓋印到花斑斑似世界地图,提二箱货就搅咗一日,据講如此多人蓋章簽名,可以妨止漏税,又可以供多些就業職位喎真係  no eyes see la.

14 則留言:

  1. 嘩!你一口氣就已經寫得咁多,難怪你話自己好記性!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我的確記憶力良好,不過現在年紀老大愈來愈差。

      刪除
  2. 20個人簽名和蓋印!!!!!服咗佢囉!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,佢地習慣咗不當一回亊,只不過我從未見過,少見多怪罷。

      刪除
  3. 回覆
    1. 靚女,你去過南美,中美同南美分別不大,都是貪污多,懶人多。
      未完,今晚再寫些。

      刪除
  4. 回覆
    1. Candy 姐 唉,落後國家如何能夠同先進國家比較呢.

      刪除
  5. 往日的確值得回味。等待你的續集呀。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 靚女,邊有保障期? 情况即好似你去一個國家入境時,移民官只有一個在你護照蓋印簽名,若要你排20次蓋20個印,你會不會感到奇怪荒唐?

      刪除
  7. 怕怕...... 人多物亂, 芬妮在那兒定適應不了。

    回覆刪除
  8. 唔怕,物競天擇,適者生存,更何况是有陽光的地方就有中國人,中國人適應力極強

    回覆刪除