2013年11月27日

晚餐

網友秋葉阿姨講起晚餐,剛好這就是我們昨天的晚餐,好多時我老婆whats app 比我,叫我放工回家時經過酒樓就斬些燒鸭燒肉,好多時斬料都要排隊,有時又叫我買一打新鲜生蠔,以前試过有一段長時間每日三餐岀外吃.想起香港肝臟權威黎青龍,他的家姐是前教育署長余黎青萍,他依家每日三餐都是外出進餐,幾年前黎生接受雜誌訪問,問他最討厭是甚么?他說是同蠢人溝通.

半隻燒鸭,一公斤燒肉

她的拿手小菜李錦記蠔油西生菜
 

朋友送的2011白酒, 紅白酒都唔好放太耐,好多表叔以為愈贵就愈好,  Lafite 炒到幾千元一枝,唐生講幾千元一枝同百幾元一枝分別唔大,剛聽新闻他九龍塘豪宅潛建,老婆認罪罰佐十一萬大元,仲有表叔以為愈放得耐愈好飲,其實放得耐分分鐘壞佐變酸.

12 則留言:

  1. 間中手持一杯冰凍白酒,一口燒肉一口酒,這也是我的餐食,但未必一定是晚餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紐西蘭白酒唔錯喎,你又識整焼肉仲好,唔使出街買,呢度有間叫金冠的酒樓,燒肉好出名,每日都好多人買,碰到過節拜神,仲要排隊。

      刪除
    2. 燒肉配白酒,對一個無酒不歡的人來說,是一種享受!

      刪除
    3. 最近我多數飲啤酒,夏天吖嘛!不過唔係食燒味,而係齋鹵味。

      刪除
  2. ng Wa講完中餐講晚餐,〝口〞福無邊!

    回覆刪除
  3. 講起白酒.. 紐西蘭Sauvignon blanc..是我的至愛..
    Lafite 由幾千到十幾萬一支..要睇年份 !..我曾經親眼見過..在北京"香港賽馬會會所" 有內地人宴客擺放幾十支1982年Lafite..場面墟冚..!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,識貨喎,纽西蘭白好过紅.
      Lafite 比表叔暴發户炒貴哂,港元千幾都有一枝啦,www.ripperdeals-au.com/index.cgi?query=lafite%20rothschild.
      叻女喎,香港馬會會員?第日得閒都要寫番一篇博文,講下賭馬,我識些少,不过好少賭.
      香港做馬主真不容昜,呢度係人都做得,有些馬平至幾千澳元,我同事咪買佐一隻,佢老哥次次比的賽馬贴士,如同山埃.信者香得.

      刪除
  4. 好酒好菜、兩夫婦撐枱腳一樂也!冇得彈啦!

    回覆刪除
  5. 上班之後可能太疲倦而不想入廚。燒肉燒鴨有時係幾好味架!有酒有菜一樂也。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,她冇上班,移民20多年加加埋埋做佐唔夠三個星期.

      刪除