2013年11月3日

北印度住家菜

尋晚去一位印度朋友,請我一家人到他家吃北印度住家菜,他家離我家不算太遠,開車大約25分鐘左右,他常請我們去他家吃飯,認識他時他還未结婚,仲讀緊碩士課程,後來畢業了,可惜在墨爾本找不到工作,而搵到的一份工,是離開墨爾本百多公里外的一個城市,該公司肯担保他,才可以申請工作簽証 sub class 845 做滿二年就申請臨時居留,二年多後就申請永久居留,批準佐永久居留後,他又搬回墨爾本住,記憶中他都打佐幾年工,省吃儉用儲到些少錢,又申請政府的首次置業津贴,加埋剛好夠首期,買佐一間前後有花園的洋房,然後回印度结婚, 有日他跟我說他的 BB快出世啦,唔係呀又會快成咁,歲月無聲走過,轉下眼BB 又二歲多了.

 

 

 

 

 

 

10 則留言:

  1. 「唔係呀,又會快成咁,歲月無聲走過,轉下眼BB 又二歲多了.」
    你說很對!這三年來過得很快!歲月無聲,倏忽轉瞬之間,又已經成為過去了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,時間真係過得好快, BB 好快就上幼稚園,不過係呢度唔使怕冇位,若果冇位,政府就大獲啦,

      刪除
  2. 北印度以烤餅麵食為主, 口味微辣; 菜色清爽, 較受歡迎..
    如果我大女兒, 學你印度朋友, 買花園洋房後.. 即结婚、生bb ; 真的, 轉下眼.. bb孫.. 巳5歲多了.
    見到咖哩 & 人哋個兩歲BB,, 咪, 流晒口水... ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪姐,我都唔識分別南或北印度菜,他說他來自北印度,
      你的孫巳5歲多,我有一同年朋友好友,他最早结婚,他的孫都有8歲,我都唔知仲要等幾耐才有孫,有排等,小兒後年才考大学.

      刪除
  3. 多個二年加埋BB兩歲真係唔好再計數,歲月無聲,你們友情增長!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,歲月不饒人,識佢時係我做工的工廠做暑期雜工,睇住佢第一日返工,原來差不多已是十年前的事了,想起好似昨日的事.

      刪除
  4. 印度Nan很好吃.
    冒昧問一句, 印度人家中是否有濃烈的香料味度?

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter 兄,我在墨爾本認識三位印度人,去佢地屋企聞唔到濃烈的香料味度,可能佢地住惯澳洲,比澳洲同化佐,屋企整的印度菜冇落咁多香料,又或者買唔到咁多香料,所以冇乜濃香味.

      刪除
  5. 回覆
    1. 靓女,多謝光臨.對的一般印度人都好慳,冇辦法啦可能慣性

      刪除