2013年11月8日

搵笨的中餐

昨天朋友夫妻二人從美國洛杉磯來我這裡玩二個多星期,接了他們機後,我們去一間中餐廳吃晚飯,算是幫他們洗塵,幾年前我們一家去美國玩時,他請过我們飲茶,吃晚飯,又借他女兒的車比我用佐幾天.

這餐廳以前從未去過,因我老妻睇到門外贴出肉蟹大特價,每磅$19.80不如入內試下,叫佐兩隻重5磅半,點知埋單時收$28.80一磅,原來門外特價是單蟹鉗,而我們吃的是雙蟹鉗,咁都得.仲有我出櫃面埋單時,比信用咭,個位收銀小姐同我講,對唔住二個月前開始唔收信用咭,因餐錢收得平喎,門外信用咭的標記忘記拆下,盛惠$275.50 就是下面的幾樣菜,咁都話的餐收得平?好彩我銀包剛有280元,否則要周圍去搵錢埋單.

薑葱肉蟹生麵底
 

清蒸鮑魚仔半打

羅漢齊,义燒燒肉拼盤

玉子豆腐

鸳鸯炒飯

朋友送的花旗参糖

6 則留言:

  1. 吓!咁都得?看來華人做生意....唉....到處都一樣矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 sir,呢間是比較差些,仲有忘記佐收信咭的事.要補寫

      刪除
  2. 我喺外國旅行,幾乎無食過一次、似樣中菜:-(:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,歐洲倫敦的中菜最好,美國纽約都不錯,去年跟康泰團去印度孟買吃過一餐中餐,幾年前亦跟康泰去埃及,亦吃佐一餐中餐,都麻痲地.

      刪除
    2. 喺呀!
      因太多唔掂!!
      忘記咗,倫敦唐人街個間,超好!

      刪除
  3. 聽軒姐說 : 香港的阿拉斯加巨蟹,酒家賣千多元一隻。光顧的那一間待客又差!不過香港的飲食業豐儉由人,多姿多彩,亦有很多選擇。
    有些人做生意是取巧欺騙,真是缺德。顯然是生意難做,才出術騙人,但這種生意是沒有人在下次幫 襯的了。

    回覆刪除