2015年10月13日

自助餐

呢間酒店獲獎不少, 包括連續三年獲 tripadvisor winner獎,好評極多














甜品,餐堂經理特別叫廚師做給我,原因話我識講笑喎

前幾日想將手機拍的多餘和冇用的照片清除,以便增加一些記憶体,因太多垃圾照片,無意中見到在斯里蘭卡吃自助餐時的幾張照片,不如 post出來比大家睇下,呢餐自助餐餐前小點種類極多,而且相當精美,不過主菜只有十樣菜色,八樣是咖喱,對喜愛咖哩的人仕來說就非常好,但對一些不喜歡咖哩和辛辣的人就不是很好,見到有鬼佬牙痛咁聲.

12 則留言:

  1. 我還以為你介紹澳洲的自助餐。
    講真,我諗有最多食物選擇應不離開香港的酒店,好似我這邊,價錢大多在70至90之間(在這裡並不是太多人吃得起,因為是不計酒水在內),但食物款式就很普通呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,啱呀,香港自助餐最多嘢食,以前每次返香港一定吃兩至三次,因我老妻,小兒小女和朋友兩夫妻都是最愛吃自助餐,而我就麻麻,呢度都是一樣又貴又冇乜好嘢食。

      刪除
  2. 吃自助餐眼闊肚窄,但看見擺設美麗的食物等候它的主人,眼睛真係大吃冰淇淋的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,係呀,真的是如我眼闊肚窄,我又吃不多,我唔係好鍾意自助餐,不過他們就拍👋,好似去年去你介紹個間天際自助餐,我老妻和朋友兩夫妻同埋小兒小女食完又食,讚不停口,而我吃些少就飽吃不下,所以我知道自己吃自助餐係極唔抵。

      刪除
  3. 以往去旅行時天天吃著酒店的自助早餐,不隆重也很豐富。
    一般去大酒店吃自助餐,要腸胃很好的人士才可以。就算不吃生蠔,也受不住眾多美食的吸引。
    我喜歡吃某卡拉ok 的晚間自助餐,中西式齊備,蒸魚、海鮮、扒類、日式、韓式、水果甜品齊備,供應源源不絕。大家輪流唱吓吃吓,不亦樂乎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,香港的自助餐吃的食物種類極多,如你所說中西式齊備,而且價錢又不太貴,以前我們一家人返香港最少吃兩至三次,因小兒小女和我老妻都非常鍾意吃自助餐,我只有陪他們吃。

      刪除
  4. Wai 兄、對呀、咖哩唔係人人都鍾意、不過既然係當地出名食品、一試亦無妨的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,真的咖哩不是人人都鍾意,有三幾樣都足夠,十様有八樣是咖哩,所以鬼佬咪食到一頭煙。

      刪除
  5. 我也常吃自助餐, 可惜這間在斯里蘭卡, 冇得試.

    回覆刪除
  6. Peter 哥,我去過外國吃過好多次自助餐,都是好多嘢食,種類多又多,而呢間的種類不多,多的只是咖哩菜色。

    回覆刪除
  7. 自助餐幾多美食,
    但我食量不多,
    好多食物都福消受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,同我一様,食量不多不止,我仲要戒囗,因為膽固醇超哂標。

      刪除