2017年4月2日

耶路撒冷

電車

售票機



Mahane Yehuda 站

Mahane Yehuda 街市









瓦煲飯真係好好味,值得推介


煎雞扒 好味
一眼望去耶路撒冷的電車同澳洲墨爾本的電車有些相似,但墨爾本的缐路比較多,而且車票售票機用英文,對一般遊客來說購買車票非常方便,而耶路撒冷的車票售票機全是用希伯萊文,買車票十分困難,因為完全不認識希伯萊文,只有估估下,靠估冇辛苦,上到電車感覺就會好些,因為每到一車站,都有播音站名雖然唔識聽,感覺希伯萊文同法文有些相似,最好彩是有英文告示牌顯示站名.見到Mahane Yehuda 站下車,呢個站有一個街市,街市都幾大,有幾條街縱橫連接,賣的多是糖果乾貨,蔬菜水果,也有一些小食店.


我們去呢間小食店只得幾張檯,老表的窮遊網介紹過呢間,話呢間食物非常好吃,老闆以前曾經住過香港20多年,所以我們専程搭電車去搵食,去到見到老闆的兒子,他和我聊天問我從那裡來,我說從香港來,他好像它鄉遇故知,馬上從褲袋銀包內拿出一張香港三粒星的身份証給我看,講他是香港出生,己經住了17年,幾年前一家回流以色列,他說不會說廣東話,至於寫中文我冇問他,我想大概不會罷,他說只會說幾句粗口,冇耐見到他老豆,佢老豆又走到我面前同我交談,說他住了香港20多年,只能說兩三句廣東話,早晨,唔該,多謝哂,我知道最大的原因是猶太民族不易同化,也不想溶入別人的社會,有落葉尋根的民族意識.

17 則留言:

  1. 住過香港20多年,煑瓦煲飯好好味,不知道兩者有冇關連呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,可能有些少似,但唔同香港的用的煲仔,算是地中海式係用一個陶瓷的長形壺把飯蒸熟,好味是可能香料多加上秘製。

      刪除
  2. 在香港出生,住了17年都不懂說廣東話,讀書點呀?去政府辦理文件又點呀?再講睇醫生如果唔係自己人咁更加成為問題,除非佢英文好叻……真有些難以置信!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,不只他不會説,他的妹妹也不會說,因為我也同她交談過,她在蘭桂芳一間酒吧做過散工,我想最大原因是他們在香港讀國際學校,日常交往是鬼佬,同我在墨爾本認識一位點心師傅一様,住了30年英文也是講三幾句。

      刪除
  3. Wai兄、在香港嘅猶太人與本地人溝通係講英文、很少聽到佢哋講白話。你講得啱、猶太人是不容易被其它種族同化、否則當年希特拉亦無盡將他們趕盡殺絕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,應該係啦,猶太人好難同化架,如果咁容易同化亡國千幾年仲邊有得復國呢。

      刪除
  4. 有兩位在香港出生的巴籍女生同學,中文講得好流利! 她們的英文很好,更學習普通話,對前途充滿信心!
    語言溝通很重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我亦見過TVB一位巴基斯坦籍女生用廣東話報導新聞,她也是香港出生的,我想猶太人不同其他民族,不想學廣東話,就是不想同化,也有可能看不起廣東話。

      刪除
    2. 你說的大有可能,正如有人說,以前去法國說英文是行不通的,因為法國人不屑說英語,只肯說法文。現在可能有改善。

      刪除
    3. 阿姨,係呀你講得好啱,法國佬一向不屑說英語,依家都差不多架。

      刪除
  5. 有些由瓜地來到伯利兹的人也一樣,他們,根本不想學英語,因為這裡很多人識西班牙語,學校又有教,不會太麻煩,而佢地好多過來只係為揾食,揾到就走,就算這裡生了根在瓜地仍有本身的根,所以根本不想學英文。

    回覆刪除
    回覆
    1. Mei 姐,瓜地,不知道是不是瓜地馬拉,聯合國列入窮國低度開發,國民智識教育水準低落,去伯利茲都是打些粗工,反正講西班牙話的人多,唔想去學英文是理解的,但猶太人不同,以色列在中東地區冇石油資源還是最進步和富裕的國家,因為人種不同,國民流露出一種使人感覺自視甚高的氣息,亡國千多年都冇比其他民族同化,語言情況同法國佬一樣,英文都係勉強學些,又何況是廣東話。

      刪除
  6. 瓦煲飯似唔似我地煲仔飯架~~
    呢個地方我都有諗過去~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,佢地用的是用陶泥做,長型似花瓶。
      有機會去啦,好多歴史文物睇。

      刪除
  7. Wai 兄晚上好,
    當地電車外形好現代化,速度應該都好快吧,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華哥,晚上好。
      係呀,外形現代化,電車速度普通,我感覺時速大約50幾公里。

      刪除
  8. Ng Wai Sir,

    我email 係 boris3721@gmail.com
    留個contact , 9 月尾鋸扒

    回覆刪除