2018年7月12日

TRAMCAR RESTAURANT 電車餐廳

菜譜





頭盆

主菜

甜品

街景

上星期蘇格鬼佬又請我吃午餐,今次佢攪新意思,請我去電車餐廳吃西餐,電車沿墨爾本市中心環遊一圈,午餐大约兩個小時,晚餐就大约三個多小時,如果想週末晚上吃的話,就要提早兩個多星期前訂位同付費,仲有對唔住啦,唔合口味想吃其它國家的美食就免問,只獨沽一味供應西餐.

呢個世界真係一樣米養百樣人,每次都係佢請,而且亦係獨沽一味西餐,講真電車上鋸扒沿途看街景市容,情調浪漫,不過我就唔識欣賞,因為鬼佬唔識食而且亦唔算平架,不如留番的錢去香港深井吃燒鹅仲正.

7 則留言:

  1. Wai兄、在電車吃午餐兼睇街景係很有情調架!只不過你面對嘅係鬼佬而唔係鬼妹而矣!看到圖片、我都不知幾羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,依家年華老去,就算有鬼妹同枱食都冇哂感覺啦.

      刪除
    2. Wai兄、說得好、咁我哋就彼此彼此喇!

      刪除
  2. 我都是喜愛吃中菜,除了魚魚肉肉海鮮和蔬菜,豆腐韭菜皮蛋也很喜歡吃喔。
    最後的一張相,那座紅磚屋好面善,和中環文武廟附近的一座相似。

    回覆刪除