2020年6月20日

種植和養雞

那天早上翻土後下了一場大雨

前幾天買的雞屋和三隻母雞




今個疫情大部份時候困在家裡,沒有什麼事情可以做,整理前後花園,種了一些菜,西蘭花/西生菜/白菜/荷蘭豆等,前幾天老伴叫我不如買一間雞屋養些母雞,既可以有新鮮有機的雞疍吃,雞糞又可以做肥料,想起上次養母雞已經是20年前的事了,養雞要花好多時間打理,加糧換清水,雞糞隔幾天就要清理.

今次我養的母雞是Hy-line Brown 原產地是美國,這種母雞每年可以產疍大约300到320只,我以前養過三隻也是這種雞,當年雞蛋都未吃完,母雞還是不停的生蛋,好多時都是送給朋友,今次買的母雞大約18個星期大,再養多兩個星期就可以生蛋,雞場還幫牠們打了防疫針,養雞也是一種學問,有好多嘢要學,我雖然養過,但是知道的也不是很多。

21 則留言:

  1. 好勁呀連雞都養埋!!!!有得食自家雞蛋好正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,養雞有乜勁,自家雞蛋的蛋黃係唔同市面上出售的,顏色較深黃。

      刪除
    2. 咁整太陽蛋係咪特別正架~~~
      勁呀~好有心機~

      刪除
    3. 靚女,自家養的雞生的蛋梗係正好多,最少沒有激素,香港個多星期前公佈從外國進口的雞蛋驗出有激素,要全部下架。

      刪除
    4. 呢幾個月D雞養成點呀~有無好多雞蛋收成~

      刪除
  2. 雞屋好靚,小時候我家都放養過母雞在天井,牠每天都下一只蛋,兄弟姊妹要輪流吃蛋。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,雞屋我自己再油一浸防水漆,唔係日哂雨淋間木屋好快霉哂,我小時候都見人養過,香港依家只有住在村屋的人才有地方可養。

      刪除
  3. 如果我是住在村屋,也會嘗試種菜和養雞的。
    原來這種雞每年都下300多隻蛋的,真係好呀! 唔憂冇蛋食了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,養雞好麻煩要花時間打理,因為每天都要加糧加水同清理雞糞。據說呢種by-line Brown 是全世界產蛋最多的母雞,基本上雞蛋食真係唔哂,因為雞蛋不能儲存太久,就算放入雪櫃大約兩個多星期就要食用了,唔係會變壞。

      刪除
    2. 偉兄,雞蛋可以蒸,又可以炒,亦可以做麵包蛋糕之類。不能送人,亦可以自奉。
      如果嫌多,可以買些少產蛋的雞啊。
      以前我為小女養過一隻小雞,養養吓牠羽翼漸豐,竟然在屋裡飛來飛去 !

      刪除
  4. 如果係我自己一手一腳養我唔會忍心食佢哋……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣唔忍心食佢哋,澳洲法例規定唔可以在家𥚃劏雞,因為不合衞生條件,而且有好大分別架,呢種係產蛋母雞,不是食用雞,食用雞一般飼養時放在一格格的籠內,使牠們不能郁動太多,所以雞會肥大肉多,如果不是放在籠內養的叫走地雞,價錢會貴些少,但是任何品種的產蛋母雞價錢都貴過食用雞幾倍。

      刪除
    2. 係起碼合衞生,我後生時在香港的街市也見過小販生劏活雞出售。

      刪除
    3. 但係以前香港啲空氣、海水都冇而家咁差,所以相對上食物質素都安全啲。🤗

      刪除
  5. 好正呀! 種菜加養雞, 雞糞又可做肥料, 一舉兩得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,因為疫情關係,整天困在家裡,悶極無聊咪養下雞,係呀雞糞都是拿來做肥料。

      刪除
  6. 2O21年來臨了,希望疫情可以控制,大家更健康!新年快樂!

    回覆刪除
  7. 牛年已至,新春伊始,特來這裡恭祝偉兄新年好運,闔府安康,萬事如意慶吉祥!

    回覆刪除