2014年5月17日

小米盒子























網速不夠快,睇高清電影下窒下





睇騰訊視頻幾好



前幾日收到我姨甥女從香港寄來的一部小米,去年我返香港玩時去過深水埗鴨寮街買咗一部四核心的機頂盒,體積比較大部,因為澳洲的網速實在太慢,睇下停下,睇到把鬼火,剛好有朋友從香港來我這裡過年,我順便托他常帶回香港送給一位朋友.

而我姨甥女話小米不錯,寄部小米比我試下,不過效果都晤係好滿意,好過先前的個部,因澳洲網速慢香港好多倍,皆因工黨陸克文執政多年,只講不做,去年比選民用選票趕他回鄉耕田養老,依家的執政聯盟去年才開始建設極高速寬頻,但都要幾年後才能使用,不過遲來好過唔來.

有人話小米機頂盒對香港 TVB帶來極大冲擊,TVB 不思進取,晚上還播放一套大陸配音膠劇'隨唐演義',好似遲些仲有部好嘢叫西遊記,香港唔使比錢冇話好講,但我每月要付50多澳元,真係冇陰公咯.

21 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,TVB 真不知所謂,買大陸劇集改配粵語,當香港人是傻瓜。

      刪除
  2. 呢度都有機頂盒賣,比如播影樂視咁,但未試過唔知怎樣運作?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,所有電視機頂盒都是差不多,分別是功能多少和CPU 快慢,只要有寬頻4兆速度就夠用,問題是煩忙時間太多人用,頻速比拖慢咪窒下窒下,我深夜睇韓劇都好流暢,只有睇波就唔理想。

      刪除
    2. 我住新西蘭比你處慢兩小時,晚間追劇有時都幾煩,窒下窒下,所以多數在下午才去煲劇,而你說的機頂盒是直接駁入電視機,是否經路由器接收視頻?而那寬頻網速有時未必達到提供的速度,看見有些寬頻是直入cable ,又有些是經電話線入,真不知那一種較好?

      刪除
    3. Shu 兄,機頂盒可經電話缐插入 路由器router ,又可以或經wifi 接收,我想經電話缐可能好些少,因傳輸穩定。
      寬頻經cable 快好多,經電話缐的ADSL 2 勉強可用。

      刪除
  3. 香港TVB無受冲擊,一間獨大!
    網速無得搞,唯有等下喇:-)
    小米近年好進取,
    產品以紅米最好賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,小米最新出咗越獄版,紅米唔知有乜功能?
      尋日睇到新聞,小米出平板電腦,高清電視功能不差,但價錢平成半。

      刪除
    2. 咁平板有幾多吋?而價錢又多少呢?若我呢度有得買就好咯,但怕買回來的是山寨貨!

      刪除
    3. Shu 兄,小米剛出的mini iPad 紐元大概唔使三舊,好多人話小米的品質幾好。紅米的都唔錯。

      刪除
  4. 我都見過其他網友買小米, 但唔好意思問: 究竟是甚麼來的?
    南非上網都很慢, 我只會用來看60分鐘時事雜誌, 每次睇二十分鐘左右, 都要左停右停。完全沒可能追劇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小米就是一個電視機頂盒的牌子,不過賣出名咪變咗代名詞。南非上網速度是真的很慢,去年更是全球四個網速下跌國家之一,印尼第一,南非第二,肯亞第三,仲有一個忘記咗。

      刪除
  5. 香港電視製作水平打倒蹆、即使是收費台亦係把幾火架、簡直當觀眾是低能兒童、在下對於劇集早就失去興趣喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,香港政府又唔發牌比王維基,焗住TVB 一台獨大,咪食老本,不思進取。

      刪除
    2. 聽講話府衙唔侵老王玩、係怕咗佢跟大反派埋堆。第一怕被人利用來宣傳霸盅。第二怕倒狼。第三怕搞“禍” 頭七補損喎!

      刪除
    3. 域Sir,對的,同順我者生,逆我者死差不多。

      刪除
  6. 下?!! 睇TVB要月費50多澳元?!! 不是吧?!! 唔洗錢我都無睇幾年, 實在太差啦d劇~

    而家連黃金劇集時間都播大陸西遊記, 真係摺咗佢吧啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,月費大約54元,因為自動轉賬,都安咗十幾年,以前買一個解碼器,和安裝鑊型衞星天缐要百多元。因為我老婆慣性收視,乜劇集都睇,但呢排對TVB都感覺失望。

      刪除
  7. 請問小米與紅米有何分別?那種較好?

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter兄,紅米是智能手機,只千多港元一部,據說功能和其它名牌差不多。

      刪除
  8. 小米係一間公司,有幾款產品,包括紅米手機。請參考小米的官方網址:

    http://www.mi.com/index.php?f=xiaomi

    回覆刪除