2014年5月23日

免費無線上網


網速不錯可以睇港股即時串流報價







 


網速算不錯

每逢星期三下午五時,我都去呢個泳池,因小兒小女有遊泳課程,每堂半小時,已經差不多有八年,他們由完全唔識遊,變到蝶背蛙自四式皆識,以前有時我都陪他們遊一下,後來他們都不要我陪,嫌我遊得太慢,所以我多帶雜誌去看,不過幾個月前安裝咗免費 wifi ,速度都幾快,咪帶埋呢部老爺 note book來.

呢部老爺 note book是我幾年前返香港玩時,在深水埗黄金商場買的,買咗就帶埋跟康泰團到埃及,以為酒店有 wifi ,點知去到埃及一次都上唔到網,到處冇 wifi  四天尼羅河遊船亦欠奉,真係落後.



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 阿姨,依家去旅行都不用帶電腦,如果要求不高,甚至連相機都不用帶,一部智能手機攪掂哂,有得上網是方便好多,可以隨時同親友聯絡,又可接收即時資訉。

      刪除
  2. 多謝你瀏覽我的網誌!
    游得慢都要游,游泳是很好的運動,香港很多哥哥姐姐天冷天熱都到泳池健體架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,有20多個網友已bookmark 随時可睇。
      依家體力衰退,遊一個塘已經好辛苦。

      刪除
  3. Candy 姐,有wifi 是方便好多,而且酒店,商場,麥當勞都是免費。

    回覆刪除