2014年7月19日

Melbournestar 摩天輪

摩天輪入口
















晚上吃完飯回程時拍的 

Melbournestar 摩天輪是繼新架坡,倫敦之後世界第三大,幾年前開咗冇幾耐,大約三十多天後,就因機械故障停開,一停經年,攪到連間公司都破產摺埋,後來比一間日本仔的公司收購咗,維修好了後於去年年尾再從開,二個多星期前帶同朋友去坐咗一轉,坐一轉大約三十分鐘,可遠眺墨爾本市中心的高樓大厦.

當初開時亦想去坐一次過下隱,後來都冇坐,因想到新架坡佬的 Singapore flyer 亦因初開時電力不能負荷,停咗電六個多小時,陰公咯班友全部被困在個鐵籠內差不多六個多小時,叫天不應,叫地不聞,所以去年到 Singapore flyer 都冇坐,而且票價又貴,只有在 flyer下 吃咗一件亞坤多士.

以前睇過一位網友,靚女詩人蜓子寫過一首詩,摩天輪下看人生,詩寫得很好,想沾些文藝氣息,把詩貼在這文,我 send 咗 email問她可不可以轉貼? 她說 OK冇問題,可惜我不知把那首詩放在那裡,找極都找不到出來.

下面有連結介紹.
http://www.melbournestar.com/

15 則留言:

  1. 靚女詩人蜓子每日一詩,要揾唔易架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我問過她,她搬博時都冇搬埋呢篇愽文,所以她都揾唔到,我見到人寫的詩好都有用本部抄下,第日得閒再睇,家陣唔知放咗去邊。

      刪除
  2. 摩天輪,只記憶到三次,
    茘園的轉速很快,是屬於小型的一種,
    跟著是啟德遊樂場,已算是中型了,只不過築在遊樂場高位處才覺得有點摩天,
    最後說的是在沙田近燒烤樂園,這裡真是個快樂的摩天輪呀,因為坐在身邊的是女朋友!那已是廿年前的事了。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,荔園的我都有坐過,只有張開放式椅子,只能坐二人,一個圈一下就轉完,啓德就冇坐過。
      你就好艷福啦,同女朋友去坐,若果比亞嫂知道就大件事啦。

      刪除
  3. 我鐘意上電視塔頂睇景, 摩天輪太慢喇! 好似你話最驚就喺停電呀~~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy, 上電視塔睇都是好主意,最少唔怕停電被困。

      刪除
    2. 我在上雲頂酒店的吊車內被困過。等到天已入黑,困在一個小小的吊車內,吊在半空中,四周黑墨墨,上不到天,下不到地,不動!幾驚會在此度過漫漫長夜。最驚是會下墮。
      車箱內的廣播含含糊糊,不知說些什麼?令人感到很茫然~
      幸好終於開動了,好像是過了半個世紀那麼久!聽說現在有纜車,比較踏實了。

      刪除
    3. 亞姨,我好多年前去過雲頂,不過不是坐吊車,都唔知到當時有沒有吊車,而是坐旅遊車直接到雲頂,我仲去埋雲頂的賭場,當日還親眼見到一位和尚在賭場行來行去,不過冇見到佢下注。
      我下一篇博文會講賭博。

      刪除
    4. 偉兄,雲頂的大酒店是連絡的,都有路通往睹場。當時我們住Guament Hotel . 
      雲頂早期是沒有吊車的,祇有旅遊車上到雲頂,很花時間,聽說路途很長。
      自從有了吊車,方便快捷很多!可惜就是有停電卡在半空的驚險。近來聽說有了纜車上山了。
      其實在吊車內,由高空一路望到四周的熱帶雨林,就是身處在一個蠻荒的原野中,見到碩大無比的花,碩大無比的樹,太神奇可愛!

      刪除
    5. 阿姨,雲頂高原不是很高,記憶中以前由吉隆坡去雲頂都是五至六個小時車程,行車山路都很好。至於碩大無比的樹就是冇乜留心。

      刪除
  4. 坐摩天輪由高處眺望四周係幾爽嘅、被困雖然唔多爽、但卻是印象卻是更加深刻的、因為在下也曾被困吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,被困摩天輪我未試過,
      想被困時的心情一定會感覺無助無援。

      刪除