2014年7月5日

陳浩德歌迷晚宴


晚宴




海龍皇羮



薑汁大虾





 



嘉賓 Paris xu 







尋晚去咗陳浩德的歌迷晚宴,我想因為法律上的好多問題,如稅務,牌照,保險等,不能叫演唱會改叫歌迷晚宴,原本我不去的,我從冇聽過有呢個歌星,留係屋企早睡,半夜起床睇世界杯仲好,但我老婆朋友有事不能去,所以要我去,晚宴吃的就是相片中的個幾樣嘢有兩樣影到效果太差所以冇貼上,筵開20席,大約200人参加.


司儀介紹他上臺唱的第一首歌是他的成名歌,悲秋風,因冇樂隊伴奏,只有用卡拉 OK 伴奏,他說自己是亞爺級,記憶不太好,所以唱每首歌之前要看貓紙,因卡拉 OK已編排好每首歌的次序,不能點唱,他邊行邊唱,行遍每張枱,握手影相,每圍枱都有利是封幾個,我都封咗一封小利是比佢,山長水遠的來才得200人聽,賺得幾多呢?


呢個晚宴的攪手就是呢個婚宴場的老闆,我老婆打電話問何處購票,他問要多少張?我老婆話要三張,門票當晚就送到寒舍.冇法啦生意好難做,仲有尋晚佢同我講,呂良偉十月來,要不要買票支持?吓呂良偉識唱歌嗎?

12 則留言:

  1. 以前喺墨爾本聽過一場百變梅艷芳演唱會,89年坐樓上都要50澳幣,乜都冇得食.....
    而你今餐菜式雖然嘛嘛,一張票加封利士,我諗以偉兄出手都唔會太低罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,晚宴每位約一百元,小利是一封,聊表心意咯。

      刪除
  2. 陳浩德的歌好聽呀 ! 這裡的 Atv 久不久都有播他和呂珊、方伊琪等的小型演唱會。覺得他做咗阿爺,比較以前的長毛飛模樣好看。呂珊也是後來比前的樣子好。他們的歌藝都很好,比較成熟。
    自從梅艷芳去世,呂珊就出來亮相多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞姨,他的名字我冇聴過,不過悲秋風就有聽過,原來是他唱的,至於你說的呂珊我亦冇聽過,不是你現在說,我也不知道有呢位歌星。

      刪除
    2. 偉兄,難怪你沒有聽過他的名字,因為他曾經停唱了很久很久,若不是好幾位當紅的歌星離世,上文所述的二線歌手很難再有機會抬頭。陳浩德的 “悲秋風”和 “全香港靚女多” 當年真是紅爆 !
      **
      呂珊和梅艷芳同期出道,同是自小唱歌找生活的小歌手,呂珊沒有梅的光茫和成就,只能退居於幕後。
      因為大歌星的殞落,行內自然請他們出山,以慰解我們一眾的舊歌迷。

      刪除
    3. 阿姨,香港好多歌星的名我都冇聴過,因冇乜留心,只聽過張圓圓即張德蘭的演唱,當時佢年紀好細,我只去過紅磡體育館的演唱會一次,N年前亦在紅磡一間戲院睇過台灣歌星青山,淚盈歌后姚蘇蓉,的登台演唱。

      刪除
  3. 利是這個風氣是國內人帶起,都好嘅!實實際際,好過送花唔環保!
    套餐六款就好了!香港每圍酒席太多菜餚,容易做成浪費!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,原來大6 老表帶起,這樣最好,環保又實際,比不比也冇所謂,菜的份量很少,我是夠,因為我食不多,若果大吃的人就不夠。
      我們呢圍只有我一人比利是,佢握住我的手好耐冇放,我老婆問我為甚麼不要和他影相?

      刪除
  4. Wai 兄、德哥出道時好撞唔撞、偏偏撞啱阿 Sam 轉唱中文歌、而且佢嘅香港式民歌仲唱到連風葉國某電台都問我攞佢嘅唱帶、咁你話德哥仲邊有運行?近年佢專門走埠登台搵真銀、總算好頭好尾架喇!我估佢今次到袋鼠國除了開歌迷會、若非探親順道見見歌迷、就係可能會在酒店或其它娛樂場所登台囉!不過我都係靠估架咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,他自己說在墨爾本只辦一埸歌迷敘會,然後到雪梨辦一埸,跟著返香港,希望明年有機會再來,其它娛樂場所又點會揾佢登台呢,佢今年64歲多仲邊有號召力?

      刪除
    2. 過氣歌星確係冇咩號召力架喇!之但係由於近年香江歌壇不成氣候、所以德哥呢幾年都有跟一班老牌歌手開懷舊演唱會、總算賺翻啲掌聲囉!

      刪除
    3. 域Sir,對的,香港呢幾年歌壇冇乜巨星出現,來來去去都係個幾條友,係人聼得多都厭倦,所以呢班老牌歌手又有番市場。

      刪除