2015年2月28日

有朋自遠方來

魚翅

清蒸鮑魚仔

薑蔥龍蝦生麵底

扒豆苖

蜜汁和牛粒

清蒸盲曹

清炒帶子

鼓汁羊架

首先同各位網友講聲大家好,祝各位身體健康,事事順利.以上的新年套餐有魚翅,現在香港提倡環保少吃翅,不过這裡冇人講叫人少吃翅,以上的十人魚翅龍蝦套餐不是我點的,多少錢我也不知道,因為我朋友搶住埋單.


最近真係好忙,有五位好朋友從香港來我這裡過年,兩對夫妻和一位獨身朋友,他們來時又不是同日,分三日來,走時亦是一樣,差不多每天下午放工後就帶他們購物,晚飯,佢地仲話澳元跌咁多,好多東西都抵買,维他命丸一大袋,連 peri peri sauce都帶幾枝返香港,直到前天晚上才全部走哂,雖然我們一年總有一次或兩次見面的機會,而且仲有 whats app聯絡,但他們走哂後仍有些失落感.


呢幾位都相識三十多年,其中兩對夫妻都冇小朋友,可能以前為佐打拼不要有小朋友,到依家累積不少财富,每年去三幾次旅行,一位五十多歲仍是獨身,全部在香港都有樓有車,唉証明在香港養小朋友確實是一件很辛苦的事,冇小朋友每年慳唔少,難怪财爺今年減稅額,鼓勵港人生育,如果我學他們不结婚,或不要小朋友,我依家起碼有幾層樓,若果時光能倒流任我揀,我一樣情願捱也要小朋友,隨了薪火相傳之外,有小朋友的樂趣,金錢是無法替代的.

16 則留言:

  1. 龍蝦生麵底香港較流行用芝士。
    我都有試想過當年如果選擇不生小朋友會點,但已成事實又奈何!也許咁講,自己年輕時沒有才能,不選擇結婚生育又無得其他選擇,但回頭再望做家庭主婦都是一項艱辛的任職!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我都鍾意芝士焗龍蝦。
      我香港有好多對夫妻朋友都是冇小朋友,依家他們都有些遺憾,感覺他們心中好似少咁一些嘢,我只可意會不可言喻,人生得著一些亦要付出一些。

      刪除
  2. 喺澳洲吃海產食物選擇多,我這邊每次吃的魚都是那一兩款,甚至是冇得揀……
    講開要小朋友我就有啲後悔,而家想起為何不順其自然。雖然那時是怕養不起,但是,很多朋友不是也一樣照生嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,澳洲海產算多,不過唐人吃法好過鬼佬多,龍蝦薑葱蒸又得芝士焗又掂,更可以刺身生吃,不過我未試過因唔敢吃。
      我的朋友中,好多都不要小朋友就是想搵多些錢,到經濟許可時想要就不一定有,有一對花了十幾萬人工受孕二次都不成功,因為年紀太大,人生好多嘢都是整定的。

      刪除
  3. ng Wai 晚上好,
    講起生細路, 可能有人認為年青時兩公婆搵錢重要, 有細路會係一個負擔, 在下卻認為, 現在如你所願變得很富有, 但兩老回到家裏除了你眼望我眼之外便是四面牆, 是否感覺到有些遺憾? 有錢能夠維持最起碼的生活及有少許積蓄應付不時之需便已足夠, 再多的都只是遺產,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,下午好。
      絕對同意,錢夠用就好了,再多的都只是遺產,好似香港好多大有錢佬死後留下的遺産給子女,因為分配不均還要打官司爭產,真係死唔眼閉咯。

      我個人感覺有子女始終好過冇子女,雖然辛苦些,總好過冇子女冇寄託,如小甜甜,亂花幾十個億,變益咗條神棍風水聰,幾乎還比條神棍食曬全部遺產。

      刪除
  4. Wai 兄
    人生當然不會種種事都盡如人意
    否則就沒有遺憾亦沒有珍惜了
    正如Wai兄選擇眾人夢寐以求嘅靚空氣和高質生活
    但有時總難免感受與友道別的一種失落感

    回覆刪除
    回覆
    1. 一哥,人非草木,誰屬無情,送他們機後,感覺好似少咗一些嘢,但又講唔出,依家的世代,重利輕義,能保持卅多年的友情真是不容昜。

      刪除
  5. Wai 兄、有好朋友自遠方跟你一起過新年認真開心喇!

    香港嬰兒出生數字下降、大概與人們看不清前境有關。講起來都幾心噏架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,其中有一對夫妻連續來我這裡過了七至八個新年,另外的也連續三年,王老五的那一位大前年也來過,冇兒冇女出外避年好過。
      澳洲政府十多年前鼓勵澳洲人生育,生一小孩有六千多元津貼,後來因金融海嘯,國庫比歐美金融流氓洗劫一空,後來取消咗,攪到依家澳洲佬情願養狗。

      刪除
  6. 講起金融海嘯、真係全世界受牽連、唯獨大陸一枝獨秀、都咪話老表唔叻喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我一向都話老表真叻,依家更成為澳洲最多移民來源的國家,取代英國,紐西蘭。

      刪除
  7. 生養小孩真是勞心勞力!不過,有兒有女才會覺得人生豐盛。只圖人生清靜,到了晚年就會覺得太過空虛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞姨,對的,我幾位朋友現在就感覺到生活空虛,每年去幾次旅行解悶,物質豐盛不代表心靈豐盛,事實世界上還有好多嘢不是金錢可以解決和替代的。

      刪除
    2. 如果兩夫婦只為了努力掙錢而放棄生育兒女,讓生活圖個安靜,那麼到頭來就會感覺到空虛!
      但如果兩夫婦因為有生育上的缺憾,而無法成為爸媽,那是值得同情的。

      刪除
    3. 阿姨,我的朋友們都冇生育上的缺憾,只不過以前他們為咗拚博,為咗財富增加,不想負擔,才不要小朋友。

      刪除