2015年4月1日

家常便飯

開枝紅酒,收藏佐11年


生蠔每打14元

一公斤羊架21元大約有14片,這是我煎的 rosemerry在花園摘.

一公斤燒肉 20元


小弟炒的西蘭花,蒜頭一時忘記切碎

尋晚我老媽話唔好再出街吃飯啦,吃佐好多餐,叫我隨便炒兩個菜就算,我外甥女飲红酒,就揀佐呢枝,11年前大減價時我買佐一枝試飲,飲完覺得唔錯,就買佐十幾枝,飲下飲下快飲完,呢枝酒擺佐11年,入口好醇,有果香味,開瓶後又唔使透氣,因為有成十一年,所以有些少沉澱物留在瓶底.我外甥女好喜歡飲红酒,佢話好好飲,在香港幾乎每天晚飯要飲一杯,仲話要帶二枝返香港.

她說澳洲生蠔平過香港好多,香港每隻大約要30港元,羊架新鲜好味,平過香港好多,紅酒仲平靓正,可能我唔係好鍾意生蠔,羊架,也可能吃得多,冇乜感覺,不過我始終覺得香港的食物好吃,美食之都,食物種類煩多,而且烹調技巧高超有創意,唔同鬼佬,只識焗同炸.

10 則留言:

  1. 偉兄,你呢支紅酒我飲過,入口算幾醇同有甜果香,至於生蠔亦算便宜,看樣子好似是Rock Oysters?而家乜都貴晒,呢啲石蠔我記得幾十年前係一蔴包一蔴包賣的!
    再看偉兄煎的羊架同炒西蘭花,不是恭維真係好掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,呢枝飲過一點都唔出奇,間間酒行都有得賣,減價時十元八塊一枝都算抵飲。
      生蠔是塔斯曼尼亞來的,對的好耐以前是用麻包,廾多年前改用一打包裝,每打才不過三幾元,後來比表叔買貴哂。
      唔係呀,真係多謝你稱讃,我見鬼佬大廚朋友煎就學他煎,只不過玩玩下。

      刪除
  2. 哈哈哈!鬼佬,只識焗同炸.日本人愛吃生肉。

    回覆刪除
  3. Stella 姐,鬼佬一向唔識食,蒸魚放檸檬或玉桂,破壞哂魚的鲜味,日本仔就一味擺得好睇。

    回覆刪除
  4. Wai 兄、自己入廚煮一餐與家人同吃、亦是一樂也!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir, 見鬼佬廚師做得多,咪學下咯,呢 d 都是簡單易做。

      刪除
  5. 來探你就有好嘢食喇! 好正啊! 謝謝分享! 復活節愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,正乜呢,隨便整下。
      祝復活節愉快。

      刪除
  6. 佳餚美食,唔怪之得你的外甥女要飲杯。羊架燒肉,好吸引。
    偉兄都懂得煮兩味,你的家人有口福了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞姨,我邊度識煮兩味,只不過見鬼佬廚師做得多,咪學人整下咯,反正自己人吃,唔好味都唔怕。

      刪除