2015年4月25日

家常便飯






清蒸肉蟹

用李錦記叉燒醬燒排骨


朋友送的冬瓜加瘦肉煲湯


墨爾本最近有一間酒樓攪佐一個叫全蟹宴,用的是皇帝蟹 Tasmanian king crab 呢種巨蟹是澳洲特有,最少重量都有三公斤多,最重三十多公斤,全世界有巨蟹生產的地方,只有阿拉斯加和日本的北海道,呢兩個地方產的是長腳巨蟹,三年幾前有次返香港朋友請我們一家人到沙田帝都酒店中餐廳,吃過一餐用澳洲皇帝蟹做的蟹宴,個隻蟹重量都有五公斤多,因朋友認識中餐部的行政總廚,個餐真係好正,我在 yahoo舊博曾有貼文介绍,每次想起都非常回味,再次講聲多謝.

我們一家四口好鍾意食蟹,呢度有一種叫 mud crab的蟹身形都很巨大,若果大造時很便宜20多元一公斤,不是大做30多元,我間中都去街市買隻回家清蒸,我在 FB 講過,買蟹同炒股票一樣要信自己,自己去揀,不要信售貨員代揀,佢地會揀些慢爪或B級蟹比你,呢種蟹肉多味道鲜甜,小兒小女叫我用薑蔥焗加生麺底,呢兩位阿哥阿姐,對唔住啦,想如此吃法,只有去酒樓,你老豆我只識簡單清蒸,同鬼佬所說簡單就是最好, simple is the best.

10 則留言:

  1. 偉兄,近這三兩年,我這邊也有游水的長腳King Crab,據稱是紐西蘭深水海域至有,但因價錢頗貴,酒樓價NZ$90/kg,所以尺寸大多都在2~3kg之間……
    至於你說的澳洲超大隻的皇帝蟹,廿多年前香港也大行其道,而mud crab我第一次吃的是在菲濟,沒你說的大,不過也有成個kg重,啲肉都算唔錯!

    回覆刪除
  2. Shu 兄,紐西蘭長腳 king crab 我未冇見過,90元一公斤似乎有些貴。
    報章廣告的皇帝蟹宴每位125澳元,蟹膏做酸辣湯,其它拿來清蒸和椒鹽,仲有三個菜,我都冇去試,都唔知貴定平,一家四口去試要600元澳元。
    菲濟我冇去過,第日有機會都要去行下,幾個月前大減價,自由行四日三夜機票連酒店的套餐幾百元。

    回覆刪除
  3. Wai 兄、講到食蟹呢家嘢、香港人都算幾好彩架!除咗大閘蟹、肉蟹、糕蟹、同埋煮粥極品三點蟹之外、還有來自各地不同嘅巨型蟹、都可謂各有其味、話起都流口水喇!

    回覆刪除
  4. 域Sir,香港真係好多蟹食,最多人鍾意吃大閘蟹,我們多是九月十月返香港,大閘蟹最正。

    回覆刪除
  5. 我和大女兒都很喜歡食蟹,清蒸或煮。羌蔥、生油、蒸魚鼓油是必不可少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,蟹有好多食法,潮洲人打冷凍食,星架坡人用黑胡椒炒,泰國人用咖喱,香港亦有人用避風塘式炒蟹,不過我只鍾意清蒸.

      刪除
    2. 如果用那麼多的辛辣配料去炒蟹,是失去了鮮甜的味道了。煎大蝦帶殼炒,我才會用茄汁去會會。
      其實個人都不能吃辣,當看到別人吃辣吃得滿頭大汗,就覺得很有趣。

      刪除
    3. 阿姨,對的,用太多辛辣配料炒蟹,搶去蟹的鮮味,好似坡佬的胡椒蟹,用冇咁新鮮生猛慢爪的,一般人都吃不出,隨咗好叻的食家才分得出,若果清蒸就不同,新鮮同唔新鮮好容易分出。

      刪除