2015年7月22日

斯里蘭卡我來啦



好耐都冇寫博文,因為冇乜野好寫,就快要去有印度洋明珠之稱的斯里蘭卞旅行,每年大約由7月尾開始到8月初,有一個佛牙節,佛牙是佛祖釋迦牟尼的,全球只有二顆,另外一顆在北京,我不是佛教徒,亦無宗教信仰,不過人一世物一世,而且斯里蘭卡亦未去過,趁機會見識一下,順便探望闊別多年的朋友,他呢幾年在斯里蘭卡不能說飛黃騰逹,總算撈得幾好,幾乎每次和他通電話,他都叫我有時間一定要去探他,好吧今次就自由行,已經十多年冇自由行了,斯里蘭卡我來啦.

http://ngwai.blogspot.com.au/2015/01/blog-post_13.html

14 則留言:

  1. 斯里蘭卡以前叫錫蘭,獨立後要過很多年才改了現今的名字。那裡紅茶很出名,不過你只喜中茶,那麼不買也吧……
    只是那邊仍較落後,一切都要小心留意,很期待你的旅聞分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,對的好耐以前叫錫蘭,紅茶最出名,出境每人最多只可㩗帶10磅紅茶,紅茶較麻煩,要煲,唔同中茶冲滾氷就得。
      落後是落後,不過治安算好。

      刪除
  2. 再看提供的這篇舊文, 還很記得偉兄這位朋友去了斯里蘭卡, 故友重逢又可順道旅遊, 真是好事來的。
    祝旅途愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,有緣千里能再見,無緣隔世不相逄,大家都好多年冇見,估唔到會在斯里蘭卡見面,只能說有緣,今次去斯里蘭卡自由行,最大原因是想見他,因他叫咗我好多次來斯里蘭卡玩。

      刪除
  3. Wai 兄、早幾年有位朋在從斯里蘭卡帶了十款茶葉回來送給我試、茶味強烈而特別但對我並不給引、正如 Shu 兄所言、不買也罷!祝旅途愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,對的紅茶唔係太啱我們的口味,間中飲下就無妨。

      刪除
  4. Wai 兄週日好 ,
    錫蘭最為人知的就是紅茶 , 香港人多用嚟沖奶茶 , 講到品茶最正都係中國茶喇 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,週日好,啱,講起紅茶就想起鍚蘭,香港人用嚟沖奶茶,已經混入好多茶種,每間茶餐廰都有些不同,墨爾本去年攪咗一個沖奶茶比賽,冠軍代表墨爾本去參加香港的金茶王大賽,據介紹他混合了多種錫蘭茶葉,比例仲係秘密喎

      刪除