2015年8月8日

Colombo

市中心 Cinnamon garden 盤坐的釋迦牟尼

公園對面的 town hall


全市最旺的一條大街 Galle road




全市最高的大廈

火車總站,睇過老表一套劇集叫"千里尋爸"其中一集講一位幾歲小朋友單獨一人由中國到逹斯里蘭卡可倫坡尋父親,到了機場再坐巴士到火車總站再向人問路,就是呢個火車總站



總統府,當日行經見到有和尚唸經作法,鼓樂喧天



今次自由行去斯里蘭卡玩了十一天, Colombo住了五天,因我朋友住在 Colombo,他陪我們玩了差不多一個星期,又請我們吃一餐中餐,一餐斯里蘭卡餐和他家的一餐家常便飯,而且又每天載我們去這去那,唉都唔知講乜好,只有在此再次講多一聲 Thanks.

斯里蘭卡算是一個貧窮落後的國家,但相比其它落後的國家,實在好很多,街上見唔到好多乞兒仔,貪污亦不多,只不過受南印度影響最大,因一海之隔的國家印度,主要交通工具就是印度特產三輪 tuk tuk,秉承印度交通特色風釆,人車爭路各不相讓,幾乎未見過有人會禮讓,朋友有部四驅車叫我試下,咪撹啦,我唔敢斯里蘭卡自駕遊,雖然我自已覺得駕駛技術唔錯,但連鬼佬的旅遊天書 lonely planet都叫人包車連司機.仲話自駕遊極少見.

8 則留言:

  1. 似乎斯里蘭卡信奉的不止是佛教,而信回教的也很多……那麼那裡的人會否因此而衝突?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,書本介紹70%是佛教徒,25%是基督徒,回教和印度教,我從未聽過有新聞講及斯里蘭卡宗教衝突的事情發生。

      刪除
  2. 有當地朋友招呼,難忘開心自由行!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,是的,好多年冇自由行,不用趕鴨仔,可自由活動,有朋友招呼更好,不過麻煩他很多,心𥚃有些不好意思。

      刪除
  3. 我只係搭過錫里蘭卡的客機,沒有去過錫蘭。西冷紅茶很出名,好不好飲就不知道了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我以前都搭過一次 AIR LANKA.,西泠紅茶咪港式奶茶,只不過溝多幾種茶沖成的.

      刪除
  4. Wai 兄、在下N年前到過斯里蘭卡一次、只記得當時冇乜高樓大廈、現在印象都模糊了!但在圖中火車站又帶回了一點回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,据說就快要起一個新火車總站,無法啦,歷史文物買少見少了.

      刪除