2015年8月14日

Galle

簡介Galle 古城1988年列入世界遺產

古城其中之一個入口




呢間荷蘭式教堂有四百多年歷史


一美元給呢位印度亜差,佢就吹笛眼鏡蛇表演






三間餐廳之一

三間餐廳之二


印度洋落日





分段收費高速公路
Galle離 Colombo大約120公里,因有一條分段收費的高速公路,只要一小時多就到,呢條公路非常好走,因車少,加上三輪 tuk tuk不准行,我朋友比我試開他的車,我都開了大半粒鐘,感覺非常好走仲好過澳洲好多,沿途綠樹成蔭,風清氣爽,正呀.

古城堡面積很大,依家還住有好多人,有時裝店餐廳酒店,我見到有警察局和法庭,仲見到一對上海來的老表兩人穿埋婚纱,用腳架自拍婚照,我聽到他們講上海話,阿拉聽不懂只識一句謝謝儂,山長水遠來到世界遗產拍結婚照,佩服有品味有特色,起碼好過我外甥女幾個月前兩人去日本穿和服在櫻花樹下自拍结婚照,花幾皮扮成日本仔日本妹,雖然是自己外甥女,也要講真話,他們品味實在普通,大路貨色.

我住的酒店叫 Fortess Resort & Spa Hotel 二個多月前訂房,若果旺季要半年前訂房,從房間露台遠眺印度洋真係好靚,夕陽西下更美不勝收,可惜我唔識攝影,無法啦,而且成曰忘記拍照,呢次帶佐一部 Nikon 320單鏡,一部Canon傻瓜呢部有12.1像素,和 一部手机總共才拍佐五十多張,而我老妻只用手机比我拍得多成倍.

13 則留言:

  1. 印度亜差,佢就吹笛眼鏡蛇表演,睇得最係在老夫子漫畫!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,幾年前去印度玩時睇過,不過佢地放個兜在地上,比多少錢是隨意,但是今次不同是講明要收幾多錢才表演。

      刪除
  2. 印度環境應該不錯吧,但飲食乾淨衛生嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. KM兄,是斯里蘭卡不是印度,不過因鄰近印度,有部份人口是南印度移入,所以好多嘢都似印度,但飲食比印度乾淨些少。

      刪除
  3. 吹笛引蛇忌聞已久,但見到上圖,條蛇好似好假。
    印度洋落日嗰張相,都拍得好美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨。條蛇是有毒的飯産頭,牙齒都冇剝,感覺到最奇怪的就是亞產拿起籃蓋向它,它就自動縮回籃內打蛇餅,等冚籃蓋。
      我拍照很差,求祈有得交差就算啦。

      刪除
    2. 不好意思,,無意說偉兄你拍照差,是自己見識淺吧。
      想起來:譬如占卜鳥、鸚鵡、猴子,海豚、海獅,馬戲班的動物~大象、馬、獅子、老虎等等,都會得接受人的訓練,毒蛇也能受訓也不足為奇。只因為已見過上述的動物表演,偏偏未見過蛇的表演,所以有些疑問吧,真讓人見笑了。慚愧!

      刪除
    3. 阿姨,你實在太客氣,小女話我拍照差,老妻仲叫我多些學人影下相喎。

      刪除
  4. 其實在很多年前…我已見識過一對大陸新婚夫婦,他們帶埋私人助理去這些落後地方渡蜜月。所以我都話唔係所有都是「土豪」,就算係亦不是每個都冇品味!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,時代已變,心態亦變,依家老表新一代好多都受過高等教育,有些仲識飲識食,會享受人生,唔同以前啦。

      刪除
  5. Wai 兄、你說得對、老表今時唔同往日、最近我反大陸飯喜酒、排場駕勢唔在講、最厲害就係主人家送畀我嘅紀念品仲貴過我份人情吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,今日蘋果報有單新聞講大批老表到斯里蘭卡消費低喎,引起佢地反感.其實老表有消費力,但Colombo消費不便宜,又冇燈红酒绿,聲色犬馬,又冇得購物叫老表如何消费,

      刪除