2016年9月24日

打邊爐

滿座



又巧合同上次一様價錢
前日早上我一對夫妻朋友從Brisbane來到,晚上請他們去打邊爐,我老妻小兒小女和他們都喜歡打邊爐,世事就是如此巧合,幾年前我們一家人返香港,他們請我們到沙田稻香打邊爐,他老婆更要排隊粒幾鐘等位,未來之前他仲問我要不要等位?我話放心啦,呢度唔同香港而且又不是週末肯定大把位,因呢間我半年前來過,當晚見唔到有乜客人,但前天晚上就完全相反,全部坐滿,我冇訂檯要等半個多小時才有位,經理同我說唔好意思,今晚都唔知點解會有咁多客人,要我們等候咁耐,真係出乎我意料之外,無言.

朋友只得一粒女,幾年前來澳洲讀大學,讀的是醫院管理,讀完返香港打了一年多工,可能己經習慣了澳洲的生活,再回來辨理居留申請,可惜不獲批準,焗住要再讀碩士課程,朋友兩夫妻每隔幾個月就來探望她,每次回程返香港順道來搵我吹下水,我們相識相交數十載,往事歷歷在目,交友交心莫嫌貧富高低,君乘車,我擔泥,他日相逢下車揖,我騎馬,君行路,他日相逢為君下.


http://ngwai.blogspot.com.au/2016/03/blog-post_18.html

12 則留言:

  1. 我最欣賞和響往Wai 兄這幾句說話:
    「每次回程返香港順道來搵我吹下水,我們相識相交數十載,往事歷歷在目,交友交心莫嫌貧富高低,君乘車,我擔泥,他日相逢下車揖,我騎馬,君行路,他日相逢為君下.」
    相知相交不嫌身份窮富距離,這才是真正朋友啊!
    只是這樣的友情還多嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,多謝欣賞,其實交朋結友首要講緣份也要啱傾,唔啱傾等如話不投機半句多。其次想交友長久,千祈唔好揾朋友笨。

      刪除
  2. 而家香港流行上蒸下滾,我都未試過。
    沙田稻香的確很旺,呢幾年我都唔去沙田稻香,太多人,太嘈。
    「交友交心莫嫌貧富高低」唉!兄弟姊妹也嫌貧富高低!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,吓上蒸下滾乜嘢嚟架?未聽過。
      稻香真係好多人,朋友約定我明年返香港去尖沙咀泰豐樓打邊爐,而且他已經買了幾枝靚紅酒。
      兄弟姊妹也嫌貧富高低,一些也不出奇,因人心不同,每人對金錢名利看法不同。

      刪除
  3. Wai兄你好、閣下嘅交友之道、確實發人深省。令在下佩服之至。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,交友之道一言難盡,盡量戴眼識人,揀些值得交的朋友是錯不了,良禽擇木而悽.

      刪除
  4. 偉兄的交友之道很難得。你寫的是現代版,想起古越謠歌:
    「君乘車,我帶笠,它日相逢下車揖。
    君擔簦,我跨馬,它日相逢為君下。」

    回覆刪除
  5. 朋友之道,當然要以朋友的得意為喜,以朋友失意為悲! 同喜同悲方為好友之道。
    世間上人情冷暖,雖然是至親,也有充滿自私與妒忌的事發生。有些人都會憎人富貴厭人貧。

    回覆刪除