2016年10月4日

西班牙餐

頭盆黑毛豬火腿

頭盆辣腸仔


slow cook pork belly 慢焗豬腩

西班牙海鮮飯

甜品

甜品

甜品



佢又走去櫃檯埋單

今晚鬼佬朋友又請我吃西班牙餐,今年已經是第四次啦,他前幾日打電話給我說星期二來墨爾本晚上去吃西班牙餐,佢怕我到時唔得閒,所以預早打電話約定,我說唔去得唔得?佢話我唔去當然得,不過佢會感到十分失望,去就去啦.呢個世界上有好多野是無法解釋的,隨了說人结人緣之外,也不知道能說些甚麼?

13 則留言:

  1. Wai 兄人緣佳,探你的人一定好多排晒大隊,可以教番我一兩招嗎?
    哈哈…我講下笑咋!
    呢個西班牙餐好正,尤其是那個慢烤豬腩肉,如果唔識食係唔會懂得叫㗎,原來Wai 兄都是食家。👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,講笑咩,我都想好多人排隊來探我。
      菜不是我點的,我邊度係食家,因為鬼佬朋友想吃西班牙餐,所以我預早打電話比西班牙廚師朋友叫他做一些小吃而已。

      刪除
  2. WOW!好正的西班牙餐!Wai又有食神!

    回覆刪除
  3. 看見這一餐真令人垂涎,有肉有海鮮飯,又有井字形甜品。
    是兩人份量的嗎?太豐富了,相信兩個女性都享用不完。吃了這一頓體重會驟增。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,是三個人,鬼和他的朋友,三個人都吃不哂,仲剩下一些。
      井字型的是西班牙餐最常見的甜品,似香港的炸油條,西班牙文叫Churro 大多數跟溶咗的朱古力一起上,點朱古力吃,也有一些餐廳用軟雪糕點著吃。

      刪除
    2. 三個大男人都吃不完,那份量當然很夠了。聽說西人吃餐喜歡分享,把自已的食物也請其他同桌的人吃。
      不知你們是每人獨立吃自己的一碟,還是會把食物分吃哩?

      刪除
    3. 阿姨,其實冇規定的,主要都是自己友吃,頭盤的黑毛豬火腿和海鮮飯分吃,其它每人一份,不過鬼佬有時喜歡分些佢自己的比我,可能吃唔哂,如幾個月前的細生𧐢,每人三隻佢係要比隻我。

      刪除
    4. 這個鬼佬朋友視你們為老友,一定有他的理由。能夠念情念舊,也是難得的好人。
      得以享受友誼之樂,也是難能可貴的一件事。

      刪除
  4. Wai兄、朋友多嘅人當然係人緣好架喇!有時應酬太多會有點厭煩嘅感覺、但太過孤獨又會悶到吃不燒。所以嘛、還是放開懷抱好好享受與好友歡聚嘅時刻吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir ,同朋友吃吹水聊天是好事,不過每次都是他付鈔,前後都有幾十次,雖然佢有大把銀両,但我感覺唔係咁好,不過佢的朋友都習慣了。

      刪除
  5. 你應該開心呀!有朋友咁記得你,這就是人夾人緣喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,真係唔好意思,啱啱才睇到你的留言。

      刪除