2016年12月23日

意大利餐




迷你 Arancini






Twice cooked duck
朱古力布甸

蘇格籣鬼佬朋友前幾日又請我吃西餐,今次是今年第六次,都唔知點講啦,呢間是意大利餐,以前開在皇冠賭場,後來搬到市中心現址,每天晚上都差不多滿座,tripadvisor 評語都不錯,事實上墨爾本的意大利餐隨了意大利本土之外公認最好的,而且有一條街 Lygon st.該區有小意大利之稱,整條街都是意大利餐廳.吃完呢餐後佢仲話下次請我吃一間以塔斯曼尼亜Tasmania 生蠔海鲜出名的西餐,呢間所有海鲜都是從塔斯曼尼亜空運來喎.

過兩天就是聖誕節,在此順祝各位聖誕快樂,身体健康.

 
 

19 則留言:

  1. 偉兄真好食神! 又有海鮮食啦。但係我知蝦隻一定要先處理,挑去蝦腸才煮。但係食生蠔總是成隻食,連黑色物也一併吃進肚子去。可能這樣更有效益吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,佢成日請我食嘢,算有食神。
      鬼佬煮蝦同唐人煮法不同架,吃生𧐢的人習慣連黑色物一起吃,所以海水要求好高無污染。

      刪除
  2. Wai 兄,我都覺得澳洲的飲食很多元化,因為是個移民國家,有競爭自然就有進步。
    記得以前我在墨爾本時候,其它餐品我唔知,但我卻發覺不論中國、越南,以及義大利菜,做得真係相當不錯㗎!
    於此,也祝貴府合家聖誕快樂,新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,啱架,因為好多意大利/越南和中國移民,有得比較帶動食物水準和質素。

      刪除
  3. 帶子煎得很靚!佳餚迎佳節,祝賀佳節平安喜樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,係煎得靚,不過幾貴架,四粒帶子就要20幾澳元。

      刪除
  4. Wai 兄午安,
    有食神呀,食親都係高級餐廳,
    一個人食好冇引架,鬼佬朋友可能想你陪佢呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,早上好。
      真係有食神,佢對我都唔知用乜形容,只能說人結人緣。

      刪除
  5. Wai 兄廣受朋友歡迎、而且很有口福、認真開心喇!在下祝你、日日開心、享受人生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,冇法啦,呢位鬼佬朋友係要搵我陪佢食西餐。
      大家咁話最緊要活得開心。

      刪除
  6. 新年快樂!
    .......... ¸¸♡♡祝福您 ♡♡¸¸¸
    ╔════ღೋ❤ღೋ════╗
    ....ღღ2017年ღ幸福愉快ღღ
    ╚════ღೋ❤ღೋ════╝

    回覆刪除
  7. 華~~鬼佬朋友對你真係好喇~~~~
    番到黎會唔會寫旅遊blog呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,係呀,呢位鬼佬真奇怪。
      好,得閒就會寫下。

      刪除
  8. 我想祝你~新年快樂~你同你屋企人都身體健康~
    笑容滿面~心想事成~一年好過一年~步步高昇~恭喜恭喜~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,今日剛剛返到。
      祝你身體健康,雞年大吉大利,萬事如意。

      刪除
  9. Wai 兄、祝你雞年進步、身體健康、財星高照、得心應手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,多謝先。
      祝你雞年身體健康,萬事如意,大吉大利,財源廣進。

      刪除
  10. 偉兄,祝新春快樂!福星高照,闔府慶吉祥!

    回覆刪除