2016年12月3日

西班牙餐



Field muschroom 饟帶子

水晶三文魚







佢又走去櫃面埋單
前幾日鬼佬朋友又請我吃西班牙餐,今年己經是第五次,都唔知點樣講,唔去佢又失望,去嗎次次都係佢埋單,而且次次都是西餐,食得多西餐都厭,有次我問佢不如轉下口味,試下其它國家的餐啦,好似泰國印度都合鬼佬口味,中餐仲正,唔信睇下全世界有邊度冇中餐?好多鬼佬一試就鍾意,一試便知龍與鳳,佢話唔試,獨沽一味西餐至死不渝.

19 則留言:

  1. Wai 兄晚上好,
    你個鬼佬朋友認真冇得彈, 平均兩個月就請你食一餐, 睇嚟呢個西班牙餐都唔平架,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,午安。
      呢位鬼佬都算執著,請我吃西餐好幾十次,次次吃都唔平架,不是五星洒店就是西班牙餐,西班牙啤酒細細枝都要8澳元,因從西班進口,黑毛豬火腿仲貴,不過佢有銀,退休前是一間跨國大公司高級行政人員。

      刪除
  2. Wai 兄,真係有很多人好頑固,比如我都識得有幾個中國朋友,佢哋話打死都唔想食其它國家食物,就算食都好揀擇,甚至會用中式醬料配食,你有冇聽過吃日本魚生蘸薑蔥豉油,吃牛扒要配白飯?並且只吃中國菜,西方的就全不肯試!

    回覆刪除
  3. 我住沙田個區唔多見有西班牙餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田唔知有冇,跑馬地有間叫雅谷的算是最出名的西班牙餐。

      刪除
  4. 食得是福!不過吃得肥膩太多,貴友的肚子變得好肥呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,不要說他,我的肚腩都好大,無計吃得多,運動量少,冇肚腩才奇。

      刪除
    2. 哈哈哈! 多吃是要付出代價的。

      刪除
  5. Wai 兄、鬼佬獨愛西餐係有道理架!就以這份西班牙餐來講、先唔講味道、就只看賣相就已經非常精緻、我只係見圖已經流曬口水咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,呢間西班牙餐的主廚兼老闆是我朋友,佢廚㙯好兼執著認真,出品絕不馬虎,所以生意很好,幾乎每晚都滿坐。

      刪除
  6. Ng wai sir,
    好耐無見, 唔知你記唔記得我, 今日路過.
    西班牙餐特色係咪就係西班牙海鮮炒飯?? 係香港都好少機會有得食純正西班牙餐
    我記得澳洲d 越南餐都好好食, 西餐太heavy , 你得閒都請鬼佬試下越南野

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得,好耐冇見,近況如何?
      係呀,西班牙餐比較出名就是海鮮飯,香港最出名就是跑馬地個間雅谷。冇法啦佢從來唔試其它國家的菜色。

      刪除
    2. 炒股成績一般般, 全年計都有10%進帳, 上半年較好,不過下半年投資總額有波幅無升幅.
      呢期最開心就係香港特首CY 無得參選連任.

      刪除
    3. 有進帳算叻啦,今年好多人都輸.
      係啦 CY 早走早著.

      刪除
  7. 你好...
    西班牙菜都好食,但次次都去又喺悶咗啲,唔喺做東的問題,奇怪..真喺好多外國人都like 中菜、泰菜,佢喺咪有特別理由,要探知下你朋友因由!

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸兄,你好久違了,我成日都有睇你的博架,俄羅斯是我下一站。
      佢生性如此,不喜歡吃其它國家的餐,獨沽一味西餐,請我幾十次都是西餐,多數是鋸扒,呢個世界有好多嘢無法理解。
      好似我香港有一朋友就是喜歡收藏古董舊雜物,成屋都擺滿舊嘢行都冇地方行,個個月都買三幾件,佢一見到的舊雜物就開心,呢個世界有好多嘢無法理解。

      刪除
    2. 多謝你到訪我blog!
      咁又真喺,個人性格,做得朋友唯有接受!

      刪除
    3. 路霸兄,我下一篇博文就講下呢位香港的朋友.

      刪除