2017年1月30日

巴勒斯坦 (一)

以巴隔離牆

檢查站

巴勒斯坦首府 Ramallah 拉姆安拉









前巴勒斯坦解放組織主席阿拉法特 Arafat墓地


就是呢位導遊買一袋柑送團友非常甜



以色列人一向叫巴勒斯坦為西岸West Bank,西岸又分為三個區ABC ,A區為巴勒斯坦人管治,B區以色列和巴勒斯坦人共同管治C區則由以色列人管治,我們參加西岸一天團,總共去四個景點包一餐阿拉伯式午餐,上午七時左右出發,晚上七時卅分回到酒店,經過檢查站,冇人上車檢查,第一個景點就是巴勒斯坦自治區首府 Ramallah 拉姆安拉,雖然多年戰亂,但市容尚算整潔市民生活悠閒,以前睇過一位花旗佬博客的博文講佢在阿姆安拉租車時比人偷佐部車,佢去警局報案,差佬叫佢坐低先沖杯咖啡飲下,慢慢來,他說去過好多個國家的差館,從未試過有咖啡招待,所以我特別留心警察和差館,可惜一個都見唔到.








Mount of Temptation



第二個景點就係 Jericho 耶利哥,是地球上最早有人類居住的地方之一,考証有一萬零五佰年歷史,耶利哥盛產小型香蕉和蜜棗,導遊每人分一隻試下,遠遠望去有一個山,不太高大约300多米,但呢個山名氣相當大,叫 Mount of Temptation 馬太福音講魔鬼誘惑和試探耶蘇就是在此山,山頂上建有一修道院,有纜車可上山,但唔好彩當日出了故障,無缘乘坐,導遊說之前有女考古學家發掘出好多出土文物同聖經記載不吻合,所以引來好多基督徒唔 happy喎.

8 則留言:

  1. 講開去差館報案,三十多年前,我在紐西蘭就有一次這樣的經驗。我部車給撞了,肇事車走了,我便想作好市民去報案,誰知那個差人第一句問,有冇人受傷,跟住就問有冇買保險?之後就說無能為力便打發我走……

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,吓咁都有?無能為力就打發人走,紐西蘭差佬真係好求祈喎。
      至於於澳洲情况如何就不知道,我在澳洲住了咁多年,都從未入過差館。

      刪除
  2. 廉記飲咖啡就驚唧,差館飲咖啡心情都好不到去邊囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,奇怪不奇怪,花旗佬話阿拉伯咖啡好味喎,我飲過幾杯阿拉伯咖啡,覺得味道麻麻。

      刪除
    2. 唔奇喎!土耳其的甜品甜到我打冷震,據悉土耳其的男士最喜歡買土耳其的甜品,氹土耳其女士喎!

      刪除
    3. Stella 姐,係呀,土耳其甜品我食過,真係好甜架。

      刪除
  3. Wai兄、恭喜發財!

    在電視新聞報告所見到嘅巴勒斯坦多數被炸到七彩、今次從圖中所見比想像中不知優勝幾多。但願戰火不要再發生、人人都能過安好生話就好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,以巴和談多年,亦簽了停火協議,大致上再冇戰火,不過在巴勒斯坦有些地區仍然有反以色列的示威遊行。

      刪除