2017年2月2日

巴勒斯旦( 二)





由耶利哥去約旦河沿途所見都是山區和沙漠

約旦河




阿拉伯式午餐



以巴隔離牆


百利恆市中心




主誕教堂入口謙卑之門




2012 年列入世界文化遺產後開始維修


 
主誕之星


巴勒斯坦一天遊午餐後,跟著去的景點就是约旦河,見到河水混濁,聖經說耶蘇曾在此河受浸洗,河中間有兩條浮標做國界分隔線,對面就是約旦,見到好多基督徒在浸洗,導遊叫我用河水洗一洗雙手,話會行好運喎,既然萬水千山咁遠來到洗就洗啦,香港人唔怕米貴最怕運滯,希望洗完手之後行番個好運.講真的約旦河不是基督徒,來不來都冇所謂一眼睇哂,如果夏天來就慘啦,驕陽似火無瓦遮頭,曬都曬到煨.

伯利恆最多遊客參觀的景點是主誕教堂 church of Nativty 每年有兩百多萬遊客,其次是隔離牆,主誕教堂2012年列入世界文化遺產後展開大型維修,至今仍在維修中,內裡到處見到有鐵架,教堂內有好多個地下室,其中一個地下室以耶穌誕生的祭壇下雲石鑲有一粒銀星最為吸引,据說是耶穌誕生的正確位置,見有大量基督徒跪地親吻,良久不願離開.

我個人覺得到巴勒斯坦旅遊,可以不用跟團,耶路撤冷大把巴士到百利恆,路程距離大約十多公里,再由怕利恆去耶利哥,其它兩個景點可去可不去,省回不少時間和團費,留多一些時間在山城百利恆遊覽仲好得多.

8 則留言:

  1. 想知有沒有人將河水裝些少帶走?因為教徒會認為呢啲係聖水,帶回家會受到上主庇佑?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我冇見人用樽將河水裝些帶走,可能混濁污染。

      猶太佬出名做生意叻,佢地把河水消毒過瀘後用入落小樽,賣幾十美元架。
      教會反對將呢種作為生意,不過咁好賺邊個會聼呢,約旦河浸洗有兩個地方,一個在以色列境內加利利湖Yardenit, 但學者普遍認為約旦邊境呢個地方較可信。

      刪除
  2. 在餐桌上,我見好像有人用紙巾載住一對隠形眼鏡嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,好眼力喎,是小女一次過用完即棄的隱形眼鏡,因為太乾有隻想跌出,她把兩隻一齊攞出放在紙巾上,佢冇帶隱形眼鏡盒,比我睇問我點呀?我話掉咗算啦,帶番眼鏡。

      刪除
  3. 當地治安好嗎?
    我諗係教友去會感受深d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,治安肯定好過大6好多,搶劫極少,扒手就有。
      對呀教友去到浸到唔願走。

      刪除
  4. Wai兄、呢個地方聽就聽得多、但從未到過。今次能在你嘅圖文得知一二、總算有些印象。河水直程係黃泥水嚟喎、但有木平台和梯級設置、的確唔錯喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我老媽去過兩次,因為她是基督徒,對我而言一次已經足夠了。

      刪除