2017年5月28日

耶路撒冷之三

巴士站缐路

耶路撒冷巴士




耶路撒冷古城模型








死海古卷博物館

死海古卷
耶路撒冷的公共交通對外國自由行的旅客來說非常之不方便,因為所有介面全是用希伯萊文,我們去以色列博物館就是坐巴士去,上車前拿出地圖給司機看,到站叫我們落車.以色列博物館藏品亦不算少,但同英國的大英博物館相比就差得遠,以色列博物館旁邊有一座瓦罐形狀的建築物,叫死海古卷博物館,鎮館之寶就是死海古卷,收藏了八卷.

以色列博物館的範圍內亦建有一座古城和第二聖殿模型, 比例好似50比1,模型相當精细,有住宅,庭園,市場,街道等,館內仲有幾個展覽區,有現代科學也有古代,如果鍾意睇古董文物值得花半天時間去睇.每次去旅行完後有一種感覺好似蘇東坡的一首詩"蘆山煙雨浙江潮,未到千般恨不消,到得還來別無事,蘆山煙雨浙江潮".但不久心內又湧起一股想再去旅行的慾望.


11 則留言:

  1. Wai 兄,我依家對旅行已失去興趣,原因可能是與身體有關,行得個零鐘頭就會攰,所以我寧願去嘆茶又或飲番兩杯,而吹水就最啱我……

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,行得個零鐘頭就會攰,會唔會少做運動呀,我依家行四至五粒鐘才會感到攰。

      刪除
  2. 回覆
    1. 歐太,係呀,設計的是兩位美國人,外型獨特是根據裝有古卷的瓦罐型狀設計。

      刪除
  3. 回覆
    1. Stella 姐,古城模型做得真係好精細,花好多心血。

      刪除
  4. Wai兄、你講得對、英國博物館嘅面積確實比很多地方嘅博物館都大得多、因為館內展品大多數都是從它國搶到手的。故此、該博物館被世人冠以為英國大賊竇之外號。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,英國大賊竇真係實至名歸,收藏的木乃伊可能多過埃及,中國文物數量亦不少。

      刪除
  5. 讀萬卷書,不如行萬里路。你們去遠方旅行真是見多識廣。我怕搭長途機,在網上坐遊得了。
    現在想去,又不是時候了,因為歐美國家多恐襲,點會安心吖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我依家都怕搭太長途機,因為體能差感覺好攰。

      刪除
    2. 聽說搭長途機去歐美要十幾個小時,轉一轉機就要20個小時。都好甘呀! 聽說久不久要離座行一下。

      刪除