2017年6月18日

西班牙餐





Basil 八爪魚


西班牙酒,麻麻地好飲,太甜





佢仲叫多一客churro 打包給我帶返屋企食



蘇格蘭鬼佬朋友前晚又請我吃西班牙餐,今年巳經是第二次啦,呢個世界有好多事情是沒法理解,相識十多年次次都是他請,我不去他又不開心,去嗎次次都是他請,我自己亦感到唔好意思,每次我說今次讓我請好不好?他每次都是說下次,前晚我同佢講,如果下次你再請,我一定不來了,他說好的,今年九月他會經香港到加拿大探親,過境停留香港幾天,他知道我九月也是先到香港會合一班朋友再跟團去俄羅斯,如果在香碰到,就譲我請他吃一餐中餐喎.

在香港碰到他的機會可能會有的,因為大家都是差不多九月到香港,不過他由昆士蘭飛香港,而我由墨爾本飛,大家都是過境,世事難說,人生何處不相逢,如果真係碰到,我會帶他去沙田帝苑吃一餐中餐,因為我認識一位高層,等他知道原來中餐咁正架,開幾枝靚红酒不醉無歸,想起王維一首詩,新豐美酒斗十千,咸陽遊俠多少年,相逢意氣為君飲,繫馬高樓垂枊邊.

11 則留言:

  1. Wai 兄,王維的那首詩真可以用來形容你呀,尤其是那句「咸陽遊俠多少年」!

    回覆刪除
  2. Wai兄、你呢位鬼佬朋友淨係鍾意請客、而唔想作客、認真係人間極品喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,係咯,呢個世界乜人都有,佢就是喜歡請客,唔去佢仲唔 happy 架。

      刪除
  3. 相信你那位蘇格蘭朋友,真係與你好投緣,吃東西總不忘請你一道吃。
    看見那些海鮮飯,真係食指大動了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,係咯人結人緣,香港都有西班牙海鮮飯吃呀。

      刪除
    2. 個人飲食很簡單,想食海鮮就買回來自己煮。我沒有周圍去找美食的習慣。
      有時女兒叫到才會去一次吧了。通常我也很喜歡做東道主,看見好友吃得開心,自己也很開心。

      刪除
  4. 希望你今次有機會請番鬼佬食飯~我明你哥種唔好意思既感受~
    預祝你去俄羅斯玩得超開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,我真係好希望請番佢一次呀。
      多謝你,俄羅斯旗你已經有了,想送也送唔到。

      刪除