2017年10月23日

俄羅斯(一)

莫斯科SVO 机場

入境檢查櫃檯有中文告示

金環古城聖三一教堂


莫斯科地標

紅牆

黑里姆林宮內普京辦公室

莫斯科地下鐵車站

今次俄羅斯旅行一波三折,幾乎去唔成,原因是我香港的妹夫代我們報名參加美麗華俄羅斯旅行團,出發前兩個多月報名,一共十四人,點知出發前约兩個星期前通知,不能成團請取回按金,原來收訂金之前己知冇機位,我地就慘啦,未報名之前十四人左度右度,有些有工返的又要請假夾時間,幾經安排之下,終於有個出發日期可以報名啦,我妹夫出主意話報美麗華,佢話聽人說行程幾好喎,我一聽到美麗華個心已經感到不安,因為幾年之前我報美麗華印度旅行團,交好團费訂金後未能成團,我還有收据在手做証明.

差些比美麗華害到去唔成俄羅斯,焗住報其它旅行社改期出發,但是更想不到會遇上祖國十月一日國慶黃金週加中秋節,俄羅斯官方旅遊部門出報告,老表到俄羅斯人數創出歷史新高打破記錄,幾天沿途所見的景點都是老表旅行團人山人海,打蛇餅式排隊,快的話半個多小時,慢的話二個小時,老表你真係得既.

13 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,班友又約我明年去旅行,我叫他們不如自由行,他們不肯始終要跟團,話乜都有人安排,唔使煩,但肯定唔會再報美麗華喎。

      刪除
  2. Wai兄又去旅行, 羨慕! 祖國強勢, 老表現在真的是無處不在.
    我對上一次跟團去紅塲已是8年前, 唔知依家仲有無光頭黨, 當時導遊話見到就靜靜走開.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜好羨慕呢,你8年前已經去過,依家冇聽到有光頭黨,只有大量扒手。

      刪除
  3. Wai兄、終於成功出發就好、相信到咗俄羅斯心情立即好起來。從圖中所見、特式建築認真吸引眼球、況且連個地鐵站都靚過人嘅。冇得頂喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir, 係呀終於成功出發,一開始我就叫他們選擇自由行,但他們怕辛苦,乜都要人安排,所以要跟圑。
      莫斯科一向以地鐵站內個個站不同的設計吸引遊人架。

      刪除
  4. 回覆
    1. Km 兄,冇辦法啦,香港消費者委員會是紙紥老虎,冇法定權力,收幾多客,成唔成到圑都冇問題,只要旅行社兩個星期前通知就可以冇事了。

      刪除
  5. 以前跟團去旅行,用餐時都聽過有團友說這間旅行社不好。幸好我都未光顧過這一間。

    回覆刪除
  6. 最近聽說有國內人跟團去俄羅斯,說有間旅行社的導遊帶隊帶得很差,大吐苦水。
    我一時忘記了是國內哪一間,可能諗住自己不是住在國內,看時都像是水過鴨背了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,間間旅行社行程都大同小異,分別是吃的和酒店級數,最大問題是收客手法,如果明知是旺季機位訂不到,但還照收客,到期時二星期通知客人不能成圑,可取回按金,式叫客人轉去別國可多做生意,是不是手法大有問題呢?

      刪除
    2. 細間的旅行社很多都是分開漁翁撒網式的收客,然後立埋一堆去。
      如果在旺季連機位都訂不到,但還照樣收客的,這就很無良囉 !
      至於導遊的手法,都係靠啲客回報(答問卷調查之類),否則,導遊是無王管了。
      通常參加一些多好評的旅行社,較為穩陣。

      刪除
    3. 阿姨,因為香港法消費者委員會是冇牙老虎,冇給予法定權力,所以明知冇良旅行社如此收客手法有問題,但乜都做唔到。

      刪除