2017年7月1日

阿魯亞圖 Vanuatu

小型內陸機


步行上火山







朋友兩夫妻上個月去南太平洋的島國阿魯亜圖睇活火山, whats app 佐一些照片給我睇,以前睇過一鬼佬blog 介紹過呢個火山,幾年前在 yahoo 博也睇過行路人介紹過,印象深刻是因為呢個活火山是全世界唯一的一個可以近距離觀看火山爆發,爆發時火焰紅紅,漫天火花,每隔幾分鐘就爆發一次,想去睇呢個Yasur 活火山都算麻煩,先要飛去首都 Port Vila 再轉內陸小型飛機去一個叫Tanna 的小島.

阿魯亜圖也是我好想去的地方之一,計劃明年初坐郵船去南太平洋幾個小島,包括埋 New  Caledonia, Fiji 但郵船只停 Port Vila 大半天,冇足夠時間去睇呢個活火山,想去就只有自由行,自由行要花幾天時間去一個國家,其它兩個國家我亦未去過,不能一次去埋,感覺有些可惜,魚與熊掌真不知道如何取捨?

16 則留言:

  1. Wai兄、從圖片所見、呢個火山確係有睇頭。在下從未到過火山區旅遊、但見過這些照片亦有點心思思咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,中美洲加勒比海都有活火山,不過要隔好遠好遠才睇到,而且睇的不是爆發,只是見煙霧滾滾,但呢個就近距離睇,所以感受完全不同架。

      刪除
  2. 我覺得逐個逐個去比較好,起碼不用太趕…

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,你說得好啱,但係每個地方逐個逐個去,邊有咁多時間呢。

      刪除
  3. ng wai兄原來又準備去旅行, 真的開心快活人, 祝事事順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今年九月尾去俄羅斯,香港班朋友去年已經計劃好了。

      刪除
  4. 我都勁想去睇活火山!!!!但除左活火山唔知阿努瓦圖仲有咩玩呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,除左活火山之外,仲有陽光與海灘。

      刪除
    2. 不過我地呢邊去就唔知要先轉機去邊度先可以到阿努瓦圖~
      要研究下先~我見個火山都幾勁咁!

      刪除
    3. 靚女,香港冇直航,可以先到雪梨/墨爾本/菲濟或新西蘭轉機。

      刪除
  5. 阿魯阿圖噴的活火山,真是令人大開眼界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,據說呢個活火山是世界上唯一的一個可以近距離接觸,所以都吸引好多人去架。

      刪除
  6. Wai兄、祝你中秋節快樂、萬事如意。

    回覆刪除