2013年9月13日

Clivia Lily

 
 

23 則留言:

  1. 好美的君子蘭啊! 你好嗎? 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,哦原來叫君子蘭,種咗有成十年,每次都開二枝花,一枝花就有十幾朶花蕊,真係好靚,只用手機拍都感覺好靚。

      刪除
  2. Wai,你好。今午終於post了新文到此博,有空請來一看吧。祝安!

    回覆刪除
  3. Wai,你好。今午終於post了新文到此博,有空請來一看吧。祝安!

    回覆刪除
  4. 真奇怪!一按就出了兩則留言,可惜未有名字~秋葉阿姨1

    回覆刪除
  5. 你種的蘭花確實好靚呀!這裡雖然無病虎咁方便、但大家都總算有個落腳之地。希望日後會習慣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,對的是冇病虎咁方便,反正唔駛錢,不能要求太多,慢慢就會習慣。

      刪除
  6. Wai,分享到你的成功,特別有親切感!

    回覆刪除
  7. Stella 姐,有乜成功呢?打工仔一名,而且都幾十歲,勉強搵夠生活就算。

    回覆刪除
  8. 哈哈哈!我話你種的君子蘭,分享到你的成功,特別有親切感!唔好意思我漏了~~你種的君子蘭嘻嘻!
    打工仔搵夠生活都不錯呀!讚。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我去佐你介绍個間家常便飯,禾虾米炸子雞和杏汁豬肺湯,正呀

      刪除
  9. 回覆
    1. Rick, 我喺咪咪,
      咪咪: happypopomimi.blogspot.com
      ....: https://www.facebook.com/mimi.popo.313

      刪除
  10. Wai, 我喺咪咪,
    咪咪: happypopomimi.blogspot.com
    .......: https://www.facebook.com/mimi.popo.313

    回覆刪除
  11. 恭喜開花. 我種的幾盆蘭花兩年苞也沒有一粒

    回覆刪除
  12. ░░░░▄▄█▄▄░░░░╯░░░╯░╯░
    ░▄▀██████▌▄▄█▀░░▄▄▄░░░
    ░█░▐███████▀░░░░███▀▌░゚♡✿•*早晨 ! Wai。。
    ▒▒▀▀█████▀▒▒▒▒▒▒███▀▒▒•。•週日快樂 ! 飲茶.. ゚♡✿•*。

    回覆刪除
    回覆
    1. KIMMY 姐因去新架坡及香港,今日才返家,抱歉未能即時回覆

      刪除