2013年10月6日

灣仔家常便飯

 
 
Stella 姐介绍的禾虾米炸子雞 正呀
 

 
 
 
 
火焰肉排

 
 
杏汁豬肺湯

4 則留言:

  1. 域 sir,灣仔是变佐好多,呢間餐廳斜對面有間叫一蘭的拉麵,排隊等位要二小時.

    回覆刪除
  2. 你們起碼有六位喎!食咁少?
    老實講,排隊等位要二小時,唔使預我喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella姐,我都唔知點講,我叫他幫我訂中午美味少爺介紹的鸭利洲個間柏記,想吃完午飯可到灣仔行下購物,晚上訂家常便飯,他說柏記不接受訂檯,幫我訂中午家常便飯,晚上鸭利洲的小炒王.
      仲有一個火焰肉排和一個炒飯,不過相片都唔知放佐去邊,一時間搵唔到,黑椒蟹是星架坡的,不是這間

      刪除