2014年6月5日

買許冠傑斤両十足演唱會門票









訂位確認証明書


許冠傑今年八月來澳洲開兩場演唱會,先雪梨後墨爾本,墨爾本是他第一次開,他今年已經66歲,還有如此好體力開演唱會,我都買咗兩張票捧場,不過呢個主辨機構銷售門票的方法真係極差,不能網上預售,打電話預訂亦不接受,要本人親身前去交錢作實,個辨公室在市中心的唐人街,揾位泊車又麻煩,又貴,而且仲要等通知,要去多一次攞入場門票,因暫時未有門票,費時失事,真攞命.

他演唱的地點是皇冠賭場 Palladium 香港的幾位歌星,如陳慧琳,羅文都開過,我老伴同她的朋友都有去睇過,但我冇去過,她的其中一位朋友,是我一位好友的姨仔,大約十三年前,當晚睇完羅文演唱會後,話要留低跟人玩兩手百家樂,個晚是她第一次賭錢,贏咗千多元,輸錢皆因羸錢起,自此染上賭癮,不能自拔,有次我在街上遇到她,問她點呀?她說輸得傷,戒賭啦,可惜戒咗一段時間後又再去賭,最後連間屋都輸埋,夫婦二人要搬到她兒子那裡同住,真惨.

16 則留言:

  1. 輸錢皆因羸錢起,我年輕時都試過跟朋友的貼士買重彩,中彩二千多元,結果再買輸凸!
    20年前買六合彩中咗一萬二千多元三獎,結果再買又輸凸!
    股票都係先甜後苦!
    現在家徒四壁無得買啦!
    財散人安樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,做乜咁謙虛?家徒四壁,我今年九月尾返香港仲想叫你請飲茶。
      賭錢最慘是上咗癮,變咗病態賭徒,不能自拔。

      刪除
  2. 阿 Sam 的歌家傳戶曉,十分好聽。他的打雀英雄傳,更加生鬼!雖然我不常打牌,也感覺聽得有趣。
    有些人沒有賭運,買什麼都輸。有句古老的俗語說:「幾時見過賭仔買肥田。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,阿Sam 是第一位在紅館開演唱會的歌星,打雀英雄傳也是他的名曲,我都識打牌,不過十幾年都冇打過啦。
      賭字害人不淺。

      刪除
    2. 咁奇?記得有個女同學去英國定居,臨別前,她說那裡的人最緊要的是”聚頭砌幾圈”,否則很悶。不過當時還未有電腦流行。

      刪除
    3. 阿姨,物以類聚,人以羣分,我係呢度識的唐人朋友都冇一個人打牌,所以咪冇打咯。

      刪除
    4. 記得我們姐妹學來是為了陪母親打幾圈,不過都係學啲唔學啲,不大懂計番。父親說:千祈咪出去同人打。可是老友叫到,都打過兩三次。究

      刪除
    5. 上文不知如何?竟然在尾後多出一個字。不知究竟為什麼?

      刪除
    6. 阿姨,我以前記憶力很好,學賭仲容易,學打麻將一下就識,一般人都唔夠我打,因他們打個乜牌我都記得。若果你得閒同自己人玩下亦無妨。

      刪除
    7. 看來你都好精靈!那時我們因為明知不會出去同其他人玩,所以才懶得學數番。母親更有趣,贏了不收錢。我們祇是喜歡打的過程,打的樂趣。
      記得我好奇跟大哥學十三張,首先把所有的要點寫下,當時很快就記得,差不多次次都贏他。 因此我奉勸他,自己拿牌來玩玩就好啦,千祈勿與別人睹。因為由此可見他是個沒有賭運的人。

      刪除
  3. 佢布冇著豹皮舞衣呀?
    賭100%唔好。一提賭字淚交流, 禍害牽連遍九洲; 誤盡世間人子弟, 為癡迷死不回頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter兄,唔知今次有冇著,因八月十日才開鑼。
      真係好詩,以前鄭君綿有首歌叫"賭仔自嘆"歌詞中有,從前知道係咁慘,唔使痞街頭。

      刪除
  4. 阿 sam 近年少公開浦頭、就算出街唔包頭巾都會帶頂帽、無非想留個好印象給大家。講真、佢唱歌仲幾夠氣架!大概是緩跑有功吧!輸錢皆因贏錢起係啱架!在下也見過不少矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir, 我以前早晨見過亞Sam 在大埔河畔跑步,因他家住康樂園。
      千個賭錢千個賤,唔賭最好。

      刪除
  5. 賭錢最恐怖嘅地方不在於輸贏、而係在豪賭之當時、輸錢亦是一種快感。如果條命仔可以押的話、一定會押一鋪。到咗賭無可賭時人便清醒過來、可惜一切已經太遲了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,同意,我親眼見過幾個人賭錢輸到破產,未見過有人買屋買地。

      刪除