2014年6月25日

北印度餐











butter chicken




tendoori  beef




curry lamb cutlet




basmati rice


呢間印度餐廳是家庭式經營,己開了十多年,在我家附近,我們間中有去幫襯,他們賣的是北印度餐,差不多所有印度餐多是北印度,其中以牛油雞 butter chicken ,tikka, biryani, tendoori, samosa, roti 等比較多人認識,上個星期三,小兒小女和我遊完水後去吃晚餐,老闆的女兒同我說,呢排生意很差,叫我多些幫襯,整個晚上到我埋單走人,只有我們三人,好彩呢度租金不像香港的無良地產霸權,瘋狂加租,否則一早摺埋啦.


.





18 則留言:

  1. 現在印度餐已不及十多年前的那麼興旺。不過話又說回來,那些咖喱我又幾鍾意食,起碼是香氣十足!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,對的,我十幾年前去Wellington 在我朋友住的個區,Johnsonville 靠近火車站的一間在二樓的印度餐廳吃過,當時還要在門外等位,因為得一間印度餐,而且又冇好的中餐。

      刪除
  2. 回覆
    1. Stella ,本來都唔錯的,但我係用手機拍,效果一般,若果用單反加微距會靚好多,不過我想我唔會拍得靚,因我都唔識攝影。

      刪除
  3. 嗰碟 "basmati rice" , 啲米身好似好超長喎 ! 是不是米粉呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,是長米印度來的,跟咖喱一齊吃,好正。

      刪除
    2. 想不到除了香米和蓬萊米之外,還有這種超長的印度米。開了眼界,謝謝!

      刪除
    3. 阿姨,香港的印巴雜貨店應該有呢種米賣,我都鍾意食。

      刪除
    4. 謝謝告之。這裡的印巴雜貨店不常見,若是專誠走去買,卻又好像有點勞師動眾。
      可托人試找之。

      刪除
  4. 回覆
    1. 粟姐,小兒小女都是喜歡印度薄餅,本來有相片貼出,不過都唔知道點解唔見咗?

      刪除
  5. Wai 兄、現在香港已經冇咗「價廉物美」呢支歌唱好耐喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,對的,香港真係冇咗價廉物美好耐。

      刪除
    2. 從食物賣相看來、你選擇的都是令在下垂涎的美食呢!

      刪除
  6. Candy 姐,都算OK ,不過印度餐唔係咁啱中國人口味,只可以間中吃下。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. Peter兄,對的,印度餐是用太多油,而且肉多菜少。

      刪除