2014年6月11日

Pasta 意大利粉











Fettuccine




Tortelloni




Cannelloni




Ravioli




Agnolotti





Risoni



Penne





Bawtie


睇到網友 SHU 兄介紹意大利粉,又使我想起幾年前朋友帶我去参觀過的一間意大利粉工廠, 他是埃及人,在意大利讀完三年廚藝課程後留在意大利當了十多年厨師,後來以技術移民來澳,在一意大利餐廳任職多年,七年前辭職創業,開咗呢間意大利粉工廠,生意不錯,當日我見工廠請有十幾位工人,全都是亞洲人,可能亞洲人比較勤勞.‧

意大利粉有幾十種,通常分兩種,一種乾的如 spagehetti, linguini, risoni, bawtie, fettuccine, penne macaroni,等,另外一種冷凍的如 agnolotti, ravioli, cannelloni, tortelloni等,我認識大約廾多種,他工廠生產冷凍的多,賣比餐廳和超市,因賣得好價錢,而且競爭又不大,他說乾的不夠大廠爭,因一部全自動化生產機器要150萬澳元.因我去過埃及,能說二句亞拉伯文,他送咗幾包給我帶回家,在此也要講一声多謝.

10 則留言:

  1. 偉兄,你覺得那一款比較好食?而上面所講的我只吃過數樣。至於那些意大利云吞,又點及我哋啲廣東好味!
    謝謝你的介紹分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,其實意大利粉唔係好啱我口味,都好少食。
      反而香港的生麵仲好食,我睇到一網友介紹沙田盛記的雲呑麵的蝦又大和魚旦又彈牙,今年九月尾返香港時會去試下。

      刪除
  2. 我在超市買過那些意大利云吞,唔啱食囉!
    我發覺你認識很多不同國籍的朋友,真係相識滿天下之感!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,意大利雲呑梗係冇港式的好食啦。
      交朋結友除咗帶眼識人之外,還要講緣份,而且最重要就是唔好揾朋友笨,真誠待人友情便可持久,正是君子之交淡如水。

      刪除
  3. 看來偉兄真是人情練達!所以有各式各樣不同的朋友。
    關於意大利粉,麵條還可以接受,最不想吃的是長通粉。我們的麵和粉多姿多樣,真是各適其式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,以前的確交過不少朋友,因時常去旅行,旅途中容易交朋友,但近年人老,心態也變,都冇乜交朋友了。
      意大利粉是比鬼佬吃的,口味同我地唔同,間唔中食下都OK。

      刪除
  4. 回覆
    1. Candy 姐,有得參觀是好的,可以增廣見聞,開下眼界。

      刪除
  5. 意大利粉間中都會吃、但製作過程就未見過。今次能在這裡得見盧山認真難得。冇得頂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir ,之前用手機拍咗十幾張相,不過揾唔番全部,只有介紹一些。

      刪除