2014年9月14日

果樹







桃駁梨






西梅


無花果





長型西梅
蘋果



因為最近很忙,差不多成個月冇出過花園,今早出去花園睇下,好多果樹都開花,有紅有白,其中以桃駁梨和蘋果樹開的花最鮮紅最靚,所以拍些比大家睇下,因香港是亞熱帶,好少見到有呢些果樹開花.


種得太多果樹好麻煩,冬天時落到滿地樹葉,又要修剪枯枝,不同的果樹和不同花樹,有不同的修剪方法,上面的書就教人如何修剪,修剪得好可保持花果,枝葉茂盛,修剪是也算是一門學問,有些果樹隔年結果,就要修剪去好多花.

16 則留言:

  1. 種植很多品種喎!香港也有小耕地租俾人玩,租耕地都是一盤生意。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,種幾様水果給自己吃,味道特別清甜,同香港政府租一塊田,好像是要抽簽,你說的租俾人玩的,當做一盤生意,可能是私人的田。

      刪除
  2. 我濛查査,唔識點修枝葉,有好些花樹就是給我這樣謀殺死,真慘!
    你住的地方一定好大,如果唔係又點有咁多果樹?我估塊地最少有二千平方公尺以上……

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,通常等樹木冬眠的時候才修剪,一般只修剪枯枝,和有病毒感染的樹枝,或者不想棵樹長得太大棵才修剪控制樹型,最好不要隨便去修剪。

      我家屋田連前後花園和車房總面積7000多平方公呎,後花園同你估計差不多2800多平方呎,若果呢幅地在香港就好啦,都唔使捱。

      刪除
    2. 偉兄:
      早很多年前,墨爾本的地價就已大升特升,這還不計近年被外來炒賣,我老表的房子(88年)三十多萬,而今已漲了不知幾多?你那塊地那麼大,想定必是豪宅了,在我這邊,大面積的住宅亦已給改間小份的重建出賣,如果有你那樣大的地方,起碼可間出超過十間的住屋用地呀!
      所以,七千多平方公尺那就相等於香港的七萬多平方英呎,這可真是超級的大啊!

      刪除
    3. Shu 兄,你攪錯,我以為你講的是香港的呎,是7800幾呎,都可以改建為二間二層高的town house ,我認識一位朋友就是同市政府申請將自己住的房子拆掉,改建為兩間,一間自住,一間賣掉,浄賺咗幾十萬,攞去炒外滙和炒股,輸去一大半。

      刪除
  3. 偉兄一向是種植高手,現在竟然成個月沒有出過花園,真是很忙咯!花園都有2千多呎平方呎,真令人欽羡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,算乜種植高手呢,得閒咪學人種下嘢。
      我講的是香港2千多呎,前花園都有3百多呎,顧得前又唔顧得後,因為上幾個月呢度還是冬天,加上最近比較忙,咪少出花園咯。

      刪除
  4. Wai 兄、我睇你唔單只有新鮮水果吃、而且又可以送給別人吃喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,自己種的鮮甜多汁,同外面店買的水果,味道跟本無法比較。我一家四口邊吃得晒,剩下的就送比朋友。

      刪除
  5. 你種嘅樹、在下未曾在香港見過。所以吃的都是入口貨、論新蘇則望塵莫及矣!

    回覆刪除
  6. ng Wai 晚上好,
    好多果樹呀,仲打理得好好添,我只有龍眼,黃皮,及一棵番鬼荔枝,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,龍眼,黃皮,荔枝都未種過,這裡連種籽都冇得賣,可能天氣唔適合.

      刪除
  7. 偉兄半月以來未有上到這裡會友,料想事務繁忙。專此祝頌秋安!

    回覆刪除