2014年10月6日

自助餐











網友Stella 姐介绍的自助餐廳,是全港最高的餐廳 café 103,當日是9月29日星期一,都幾乎滿座,食物精美,但種類不算多,海鮮有三文魚,金槍魚,長腳蟹,蝦和青口,我吃自助餐一向都吃不多,但我朋友夫妻兩人和小兒小女就吃得多,他们最喜歡吃自助餐,年年都吃一次至二次,記得去年在尖沙咀一間酒店吃自助晚餐時碰到電視藝人羅蘭姐.有一年在中環吃自午餐時又碰到張堅庭,剛好他坐在我們隔離檯,他的名字我忘記了,我只記得他和鄭裕玲拍过一套戲叫表姐你好野,是在靚女網友美露迪告訴我他是張堅庭.


11 則留言:

  1. 真好!
    有美相伴,佢仲喺咁食嘅,
    乜都好食啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,有美相伴?可能你攪錯。
      自助餐都是差不多,不過呢間風景不錯。

      刪除
    2. 哈哈
      “是在靚女網友美露迪告訴我他是張堅庭.“
      見你咁寫以為你地結伴同行啫!

      刪除
    3. 霸兄,有一次靚女網友美露迪的博,有篇博文講中環 high tea ,而我在她那裡留言,亦試過在那間酒店 high tea和吃過自助餐,剛好那日碰到表姐你好嘢的男主角,我一時想唔起他的名字,是靓女题醒我,他是張堅庭,

      刪除
  2. 食得是福,可償口腹之慾。若果需要戒口,就要細意挑選,淺嚐即止。
    不能瘋狂進食,苦了肚子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我要戒口,因為年紀大,加上少做運動,所以膽固醇超標,好多美食都冇我份。

      刪除
  3. 已經多了金槍魚,長腳蟹啦,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,吓,以前冇金槍魚和長腳蟹嗎?可能價錢平些。
      我以前去過中環,金鐘的酒店自助晚餐仲有帶子,生𧐢。

      刪除
  4. Wai 兄、這裡格調不錯、食物尚算精美、又面對維港、算唔錯架喇!最爽就係能與好朋有邊食邊傾吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,全港最高的餐廳,居高臨下,景觀確實不錯,食物亦新鮮好味,對的能同好友一起吃就是更加好。

      刪除