2014年8月30日

不及格的牛扒








今個星期二去皇冠賭場內的一間餐廳叫 Margos 吃午餐,對上一次去是七個月前帶香港來的朋友去,因皇冠賭場最近每天在電視賣廣告,一客午餐$13.95仲可免費泊車五小時,我泊咗車後,先坐電車去中國簽証中心辨理大 6簽証,然後回來呢間吃牛扒,唉呢塊 porter house 真差,太生又多筋,完全咬唔入,我老妻叫我投訴,算啦咁平,而且我都唔係一個唔係好鍾意投訴的人.

想起30多年前第一次在日本神户吃燒牛扒,亦是唯一的一次,個種牛肉味道濃郁,牛肉的雪花簡直完美,入口即溶,到依家一想起還流口水,以前日本仔的和牛都唔知有冇 BMS 即雪花度數,1至12級,神户牛最少要六級以上,神户牛是日本仔三大和牛之一.


日本仔和牛
http://www.buedelmeatup.com/2012/12/04/the-difference-between-kobe-and-wagyu-beef/

12 則留言:

  1. 太生又多筋,點食呀!其實我少少生都唔敢食架!

    回覆刪除
  2. Stella 姐,半生熟還可以,如此生的就真難吃,若果投訴有代用卷比可以留番下次吃,不過我冇。

    回覆刪除
  3. 偉兄,照看那塊牛扒的生熟度,在我那年代並不是叫med-rare( 三成),而係叫rare(生)。
    那時一般會用WD, MD,M,MR,R之分,即是全熟、八成、半生、三成及一成左右的生。
    我知澳洲有Angus 牛扒,其它也有等級,有啲是平價貨,在我這邊好多時賣不到二十元kg,有時試過十五、六元就買到,真抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,呢塊牛扒點可以叫 medium rare ?雖然插咗支旗仔叫 medium rare ,但肯定做錯,鬼佬都唔會食咁生的牛肉,只有日本仔的一個餐前盤叫生牛肉,牛肉就是煎二面一下,加醬油加醋最後加芝麻,同日本仔喜歡吃魚生一樣,不過魚生,龍虾刺身我都唔鍾意吃。
      澳洲的安格斯牛扒做大減價的時候真係好平,頂級的才30多元一公斤,只有雪花和牛最貴。

      刪除
    2. ng Wai 晚上好,
      牛扒太生喇,唔敢食,我食牛扒要全熟,魚生、龍虾刺身都係免喇,食生肉有風險。

      刪除
    3. 華兄,對的,魚生龍蝦刺身真係有風險,尤其是依家海水污染厲害,少吃為妙。

      刪除
  4. Wai 兄、如果呢單 case 落在鬼佬手上、相信一定會砌到盡。講起架仔雲花牛的確係極品、不過高麗那邊的也唔錯架。有機會不妨試試啦!

    回覆刪除
  5. 域Sir,我有鬼佬同事就最鍾意投訴,通常投訴咪換過一客,或者比番張現金代用卷。
    韓國仔的燒烤試過幾次,香港有邊間好嘢介紹嗎?

    回覆刪除
  6. 你真會食呀! 神戶牛同這個價錢比...梗喺食唔到囉! 賭場的食物喺咁上下喇! 如果又淋又滑咁嘅價錢, 咁就真喺要枇清楚先食喇! 一定喺做咗手腳啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,正式神戶牛扒在美國餐廳吃,一塊最少要200美元。
      呢塊牛扒除咗太生之外,還有好多筋,可以要求換過一塊,不過咁平就算,剩係泊車費都要20幾元啦。

      刪除
  7. 魚生我不敢吃,牛肉更少吃。見人人都喜歡吃生蠔,就覺得好笑。試想 : 每一隻蝦在煮之前都要先挑去蝦腸,才吃得安心。可是人人吃生蠔,都把一團黑色的骯髒內臟一同吃進肚子裡,是不是好笑?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,香港的生蠔就不要吃,因香港海水污染,若果澳洲塔斯曼尼亞的就好些,因監控嚴格,至於蠔的內臓照計可以吃,因為蠔吃的是海水中浮遊生物。

      刪除