2016年5月21日

意大利餐




Rib eye 牛扒



T bone 牛扒




今晚小女話想去鋸扒喎,都唔知去邊間,想來想去不如就去呢間意大利餐連鎖店 La  Porchette 呢間離我家很近,開車只要幾分鐘,我們六點多去到,以前去過好多次,冇去都有大半年,原來又再轉了老闆,又再裝修過,之前幾年亦曾轉過手亦裝修過,但是不知道甚麼原因,生意總是做不起,今晚我們去到不用等位仲有好多空位.

我們點了兩客 Rib eye 牛扒,一客 Chicken Schnitzel 一客 T bone 牛扒,一渣可樂一支啤酒,埋單165元,價錢不貴,味道算不錯,地點位置極好,亦有大量泊車位,奇怪就是不知道為何生意做不起?做生意有時都要講運氣,雖然轉手多次,裝修多次亦冇用, 我想不如換下口味轉做馬拉餐或越南餐可能會好好多.

11 則留言:

  1. 其實做甚麼餐也不緊要,因現時潮流興名氣,要能製造出品牌效應就乜都掂當!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,啱架,依家真係要講品牌,所以愈多人識愈好生意,有些星期六晚上一早就坐滿人。

      刪除
  2. 意大利餐不只是意粉和薄餅,我也喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. KM 兄,有人話意大利餐是世界上最好的西餐,比較多人認識的仲有 Risotto ,不過Arancini 就較少人認識,墨爾本有一條街叫Lygon Street 有小意大利之稱,除了意大利本土之外,呢度的意大利餐為最正宗。

      刪除
  3. Wai兄、計我話甚麼餐都冇所謂、最緊要就係啱食就得嘞。不過就算有好東西供應、亦必須有足夠宣傳、否則就好難旺起來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,啱架,冇宣傳冇人識,依家有好多都是靠FB和網上食評推介,愈多人識就愈好生意。

      刪除
  4. 偉兄真是識飲識食。太多的煎炸物,我就不大敢吃了。若是餐館太旺就難等位,若是無冇人吃的,就驚啲嘢唔好食。
    好吃而又人不多,就恐怕佢做唔落去哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:若是冇“乜”人吃的,就驚啲嘢唔好食。

      刪除
    2. 阿姨,我唔係食家,只不過老妻懶煮咪多些出街食咯,相對餐廳愈好生意食物品質就愈新鮮,愈冇生意就不愈不新鮮。

      刪除
  5. 做唔起又轉過手都唔掂...可能係個鋪風水唔好.....
    澳門有d街都係咁...明明就夠哂人流...但個鋪就係轉極手都做唔起

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,係咯,有d 舗真係做唔起,呢度我見過一間舖做中式上海菜唔掂改做四川火鍋又唔掂,後來改做西餐又執,改做傢私店又摺埋,空舖都有幾年啦,因我有朋友家就在附近,久不久經過見到仍是空舖。

      刪除