2016年5月31日

香草煎羊架

Rosemary 迷迭香

Thyme 百里香






年多前朋友送的日本梅酒,飲了年多仲未飲完


前晚飯後散步,行下行到去我家附近的超市,入去見到羊架新鮮兼且又減價每公斤25.5元,老妻話未減價要35元,順手買了兩排共12片,尋晚整個香草煎羊架,香草是自己種的,香草切碎後加蒜頭,黑胡椒粉,鹽油醃半粒鐘,鬼佬叫法是marinated ,然後放在平底煎鍋上煎幾分鐘,七至八成熟就好了,本來想開枝紅酒,見上次日本仔的梅酒仲未飲完,倒一杯送羊架真係巧正.


12 則留言:

  1. Wai 兄,請恕直言,你這樣切開一塊一塊來醃來煎,是叫香草煎羊扒,因為羊架係要成排來煎焗…外面吃為何如此之貴?就是要考廚藝,是關成舊羊架要煎全熟不難,但吃半生、七成還要不見血同個羊肉入面不凍才最困難!
    以前就見過一食客以此為由將羊架打回頭要廚師做過!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我唔知中文點叫,之前去過皇冠賭場內的一間西餐廳,餐牌中文寫香草羊架 lamb cutlets 就是用一塊塊切好的,而你說的呢一種西餐廳叫 lamb rack 羊排,一排未切片大約每排有三片至四片, Lamb rack 羊排煮法如你所説真係好巧功夫,因為生熟好難掌握,我都唔識點點整。

      刪除
    2. Wai 兄,香港就係叫 lamb rack 做羊架或羊鞍,而 lamb cutlets 叫羊扒,所以唔好意思就同你講番,莫怪呀!

      刪除
  2. Wai兄、見你落嘅香草和製成品嘅賣相、就知好味架喇!在下唔識煮、只識得食。不過未試過用梅酒配搭囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我都係見鬼佬大廚朋友咁樣整就學整,貪過癮玩下半桶水。
      日本仔梅酒朋友送的,飲了年多仲未飲哂,因只有我一人飲,而且每次只飲一少抔,酸酸甜甜對我來說配乜都無所謂。

      刪除
  3. 我都好鐘意食羊架!!!依家隔住個mon都好似聞到你自家種既香草咁幾香~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,我一家人都鍾意食羊肉,不論中西式煮法,肥羊用來打邊爐最正,呢度香草好易種又粗生,基本上唔使點樣打理,炆焗加些香草味道確實有些特別香。

      刪除
    2. 唔知點解我依家淨係睇你呢段回應既文字我都流緊口水....有機會要試下冰島d羊肉~~~都好正~~~~~~~~

      刪除
    3. 靚女,吓,冰島羊肉都好正,是不是煮法好正?我都冇聽過冰島有羊肉出產,最多是新西蘭遍地牛羊其次是澳洲,既新鮮又便宜。

      刪除