2016年11月1日

韓式 BBQ






韓式薯餅


牛尾湯



前幾日睇到 Stella 姐介紹韓式BBQ燒烤,想起個多月前的一天晚上,我和老妻小女三人也是去唐人街叫大長今的一間韓式BBQ,對上一次去呢間大約是七年多前,那時候剛開張不久,人很多要排隊等位,而我們上個月晚上則見到大把位,不過飲食生意很難說,或者下次再去時有可能爆滿要等位,呢度同香港不同,燒烤用的不是爐,是一塊鐵板斜放,鐵板尾有一條小坑,燒烤後的油流向小坑,侍應又幫你燒幫你剪,而且所有侍應清一色都是韓國人.

我一生人第一次吃韓式燒烤是30多年前在漢城,依家改叫首爾,當時坐飛機由紐约飛香港,坐在我旁邊的一位香港人,閒聊時他告訴我坐大韓航空可以在漢城免費停留,叫我到逹漢城机場時更改機票順道停留兩天,他帶我去明洞租酒店,當年韓國還有宵禁,好似晚上十一時至第二天早上六時,第二天晚上他請我吃韓式燒烤,所有的肉和菜都是他叫,仲有一支叫真露的酒,入口酒精度非常高印象十分深刻.

11 則留言:

  1. 第一次在香港吃韓燒,差不多有三十多年了,嗰間餐廳喺尖沙嘴叫梨花園,那時啲前菜很多任添任食都唔使加錢。
    到最近同女兒在奧克蘭市吃的道地韓燒,卻原來用真正的炭爐,上面放塊鐵網,吃起來就好似真的BBQ咁,又香又𤓓,好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,以前我經過中環也見過一間叫梨花園的韓式BBQ,不過我冇試過,我對BBQ/打邊爐/自助餐/日餐一向興趣不大,我朋友話大埔有間韓式BBQ好正,約好我明年返香港時去試吓喎。

      刪除
  2. 我一生人第一次吃韓式燒烤是40年前在尖沙咀的滿拿,相信很多博友都去過,第一次吃韓式燒烤感覺好玩,餐後有片白箭香口膠送。
    呢間韓式燒烤沒有抽油煙設置喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai每次出門都有食神和遇好人!

      刪除
    2. Stella 姐,満拿好似聽過,不過冇去過。
      韓劇大長金我聽過,不過冇睇過,我有一同事的老婆是廣西人,睇完此劇2次居然可以用韓國話同韓國人一般交流,呢個世界真係有好多叻人。
      真架,好運出門有食神,我都未返香港,已經有幾位朋友約好請我食嘢。

      刪除
  3. Wai 兄、你說得對、這鐵板燒跟韓國的爐燒很不同、不過圖片所見鐵板燒也相當靠得住。無論爐燒或是鐵板燒、最重要就是一家人吃得開開心心吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir, 是的同香港不同。啱架唔使理吃乜,只要一家人吃得開心就最好了。

      刪除
  4. 我都好鐘意食韓燒其實~~~~如果用斜鐵板燒咪好正宗囉~~我見韓國哥d都係咁架~~~佢地仲會烤泡菜食呢~好好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,美食家全對。
      祝你旅途愉快,玩得開心。

      刪除
  5. 韓式的飲食未曾試過。以前小女很喜歡打煸爐,常常在晚上要和我去聯邦吃任食火鍋。
    有一次和她們跟團去泰國,有一餐就是在一個大商場的食肆內,各據一桌任吃火鍋,食材任點,並且有員工久不久用車子推來任取,十分自在。這個真是對正小女的胃口了。

    回覆刪除