2016年11月20日

熱氣球

準備升空啦



日出

右上角的公路向前開車大约幾分鐘後就到我住的那區了

墨爾本市


朋友剛剛whats app佐十幾張他們坐熱氣球的照片給我睇,他兩夫妻今天早上五時多在市中心集合,熱氣球公司派旅遊巴載送去坐熱氣球升空的地方,升空後環繞墨爾本一個圈,全程约一個小時,可以見到日出,市中心和海港,坐完後有車送去市中心的一間酒店吃免費早餐,費用每人460澳元約2600港元,每次最多只能搭載十名乘客,本地人較多遊客較少,因為要睇天氣,風太大有雨不能升空,熱氣球公司已經取消了他兩次,改期到今早才能順利升空,你話啦,如果遊客是不是要改機票等坐?他說熱氣球內裡有些嘈,燒火的聲音,而且有些冷要穿多些衣服,但我從未坐過熱氣球,將來有機會或者會試下。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,好多人都冇膽試,朋友話升高到雲層向下望,如果有畏高症會有些怕,腳會輭。

      刪除
  2. 460澳元,我就寧願坐小型飛機玩,價錢也貴不了多少,最緊要係安全,因為時不時都聽到有墮毀意外,而且真的要好看天氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,460元我都係覺得有些貴,啱架天氣最緊要,天氣唔啱唔升空,有些人改了成七/八次後才能去坐,澳洲的熱氣球安全系數好高,唔同一些落後國家國家,從未聴過澳洲有墮毀的新聞。

      刪除
  3. Wai 兄、在下未乘搭過熱氣球、故不知其滋味係點。但在偶然機會乘搭過直升機、從高空俯瞰香江、感覺上不及坐飛機咁有安全感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir, 我都坐過一次直升機,20多年前在澳洲黃金海岸坐30分鐘45澳洲元,坐直升機好嘈,震耳欲聾,當然飛機舒服安全好多。

      刪除
    2. 在下忽然想起N年前有人在大陸玩熱氣球、但奇怪嘅就係氣球上只有乘客而無控制員、氣球嘅高度只是由地面上嘅工作人員拉繩操控、點知有人失協調齊齊同時放了手、個氣球便變成無主孤魂、後來才發現所有乘客都死了。確係諗起都牙煙咯!

      刪除
    3. 域 Sir,係呀,大6同落後國家的熱氣球都係少坐為佳.

      刪除
  4. 偉兄,這輯照片真係幾有特色, 尤其是第一張相,真係拍得好靚呀!
    記得年青時工作的公司,老闆的弟弟未夠18歲,不能考車牌,但可以學駕小型飛機。有時會來公司幫手,有次問我敢不敢上他駕駛的飛機? 當時還未曾搭過飛機,當然想啦。不過我是個工作狂,其它萬事不理,坐小型機的事,就不了了之啦。
    坐熱氣球好似沒有安全感,我就不敢坐了。

    回覆刪除
  5. 上一個留言失踪,只有簡單再寫。這輯照片很有特色,第一張和日出都好靚。
    熱氣球好似沒有什麼安全感,小型機也許會一試。記得年青時老闆的弟弟說請我去坐他駕駛的小型機,我也是不置可否,一心只顧工作,最後不了了之啦。

    回覆刪除
  6. 安全最緊要!景觀也不錯啊!尤其是在雲之上!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mei 姐,對的安全最緊要,坐熱氣球有騰雲駕霧的感覺,而且坐在籃內,視缐無阻隔,真的不錯。

      刪除
  7. 昨日的留言總是失踪。第一張照片和日落的那張都很有得色,很吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,留言常常失踪不出奇呀,因為唔收錢的服務,不能要求太多了。
      所有相片他都是用手機拍的,依家的手機拍照愈來愈好。

      刪除
    2. 上剛留言匆匆打錯字,更正是“特色”,不是得色。錯得好笑。
      貴友喜歡坐熱氣球也是一種體驗。不過不是人人都有這個膽量去嚐試。
      以前老闆的弟弟剛剛學成駕駛小型飛機,就問我敢不敢去乘坐,我不致可否,就錯過這個機會了。

      刪除
    3. 又打錯字了。應是「上則留言」,不是上“剛”。打得太快就會出錯了。本來懶得更正,因為都可以意會啦。

      刪除
  8. 咁樣睇日出真係好靚!!!!
    不過我依家唔敢坐熱氣球..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,澳洲監管嚴格安全系數好高,落後國家就好難講唔坐好過坐.

      刪除