2021年8月8日

往事如煙




歲月流逝冇見面好多年的朋友,昨天終於打電話找到他了,這位朋友是我以年前去多明尼加共和國玩的時候認識的,我的博文一個舊籌碼的故事,講多明尼加認的朋友中包括他在內,1980年初他返香港玩時,我和他去過韓國和大陸玩過,自此之後已經冇再見面,只有寫信聯絡,印象深刻是其中一封他寄給我的信內付有一首打油詩,'世人交友重黃金,黃金不多交不深,終使暫時能相許,黃金散盡陌路人'。  


  自從移民後生活壓力大,工作忙碌加上要照顧兒女,冇乜時間寫信,七年幾前佢兩公婆返香港玩時,比了他的電話給我妹夫託他轉交给我,呢幾年我間中打過幾次電話給他,但打了很多次都打不通,兩個幾月前由多明尼加移民美國的朋友傾電話中講起他,原來他的店前舖後居,幾年前遇上火災整條街燒哂,他比了他的太太手機號碼給我,我 I messages 佢太太,佢太太比了佢家的電話給我,因為我的手機每月有30分鐘免費國際長途電話,昨天聯絡上了他,但他只傾了幾句就叫他太太和我傾,他太太說他眼睛老花視力不好,而他的雙耳聽覺仲差,電話中大部份聽不到我講,他太太説他最後近這幾年心情一直不好,情緒低落少講話,所以已經冇用手機幾年了,歲月不饒人,唉。

18 則留言:

  1. 歲月不饒人,無奈接受,唯有自我調節心情。祝福你的朋友夫婦生活愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,話是如此說,但成日聽唔到別人講嘢,都是一件好麻煩的事情。

      刪除
  2. 人生遭逢低谷,健康也欠佳,你朋友看不開是可以理解。
    猶幸,還有個伴侶一起,這樣要看得開,更要感恩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,幾十年冇見面,只傾了幾句,我都好傷感,佢情緒低落是可以理解的,人生如布匹,刀剪不由人,無可奈何。

      刪除
  3. 一個感慨既故事...
    所以做人都係活在當下...想聯絡既朋友盡量維繫;[

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,冇辦法了,人老咗就開始多病痛,生老病死無可奈何,友情維繫要雙方面的。

      刪除
    2. 都係既....單方向好難維繫~盡左力就好了~
      有D野都係不可強求~

      刪除
  4. Wai, 香港是我土生土長的地區, 10多年前為成全女兒多個孩子, 因此移居美國加州。2015年我計劃反港度餘生, 可惜租金、樓價和環境都令我止步! 也因不能心想事成使我患上憂鬱病, 整天躺在床上, 腦海一片空白, 更拒絕與任何人交談......幸好在2019年從港度假返美後, 我知要靠自己的意志振作起來, 學習随遇而安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過加州其中兩個城市三藩市和洛杉磯,環境相當不錯,其實最緊要習慣和適應,正是我身本無鄕,心安是歸處,好彩你克服了憂鬱症,過回正常日子,可喜可賀。

      刪除
  5. https://peaceemb.blogspot.com/2021/09/blog-post_11.html
    以上是香港 Blog 友 peace 的最新網誌 [隱形的翅膀]。

    回覆刪除

  6. (¯`♥´¯)♥*•.•**•.•**•.•**•.•**•.••**•.✰
    .*•.¸.•**(¯`♥´¯)♥✰祝親愛的朋友..✰
    ღ.•**•✰.*•.¸.•* 'ღ祝你中秋節快樂! ღ✰
    •**•.•**•.•**•.•**•.•**•.•*•**•.•**•.✰

    回覆刪除
  7. HAPPY NEW YEAR~~~~~~~祝你全家身體健康~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,祝你新年快樂身體健康,年年都咁青春咁靚.

      刪除
  8. 祝偉兄2022年新年快樂~~闔府安康~~稱心如意!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,祝你新年快樂,身體健康,萬事如意。

      刪除
  9. 偉偉,恭喜..恭喜..恭喜發財
    祝你年年行好運, 闔家安康, 龍馬精神,
    花開富貴, 財運亨通, 迎春納福, 富貴又榮華!

    回覆刪除