2014年3月28日

收藏品

20元金幣正面

背面


$20 瑞士法朗

 香港紀念幣
 





網友十二月哥話等住睇我的美國$20元金幣,呢個金幣是我第一次去三藩市玩的時侯,行經一間金鋪,剛好我用剩幾百美元,咪用來買呢個金幣.

兩個20瑞士法朗亦是我去瑞士蘇黎世玩時數下用剩三百幾法朗,我想不如攞黎買金幣,好過買朱古力,因金幣得閒可攞出黎睇下,冇錢時又可變賣,朱古力吃完就冇,我仲有四個金幣十幾個銀幣,銀幣中有一個袁大頭和10元法國法朗,不過一時揾唔到,仲有些地鐵紀念車票都唔知放咗係邊度.

14 則留言:

  1. 偉,真喺買金幣好過朱古力。謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 十二月哥,以前黃金好平,貴過朱古力冇幾多,所以有人說十年黃金變爛銅,後來才狂升。

      刪除
  2. 我都貪得意買個查理斯與戴妃的結婚銀幣,留到而家都唔知有乜用?

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,收藏金銀幣最主要是得閒拿來觀賞,以前我仲有二個舊渣兜銀行的唐老鴨錢罌,移民搬來搬去都唔見咗,記得四十多年前10元開紅薄仔儲蓄戶口就送一個,滙豐舊總行紅色的亦有一個,可能當垃圾掉咗。

      刪除
  3. 我朋友送咗個墨西哥銀幣給我, 而我也有個紐西蘭的一元紀念硬幣, 而其他的不是都給人攞去, 就是我送了給人, 因為以前送呢啲嘢係好興㗎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我都有一個墨西哥銀幣,好似係10披索 peso,因為以前墨西哥盛產銀,所以銀幣特別多。

      刪除
  4. 偉兄別來無恙嗎?
    六斤在做閒雲野鶴,沒有網址,戶口只用來探望舊友。在如心兄府上看到偉兄的尋人啟示,很多謝你的記掛。

    回覆刪除
  5. 六斤,yahoo一別,快半年啦,托賴冇穿冇爛。
    我好鍾意睇你寫的嘢,得閒咪寫下咯,反正你南美洲之旅仲未埋尾。

    回覆刪除
  6. 講起金幣呢家嘢、在下就唔識寶喇!從前手痕買咗幾個咁大把、不過之後又冇心機搜集、終於大平賣畀此道愛好之人、換來的銀兩招呼班老友一鋪清袋矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,我都冇收集金銀幣,只不過貪過隠買咗幾過罷。
      賣咗的銀両,用來享受美食仲實際。

      刪除
  7. 回覆
    1. Candy 姐,唔係呀,才得幾個金幣,發乜達呢?升值不多,最多都是二倍。

      刪除
  8. 真喺無諗過旅行買金幣,你都喺啱,
    可以紀念,又可保值,
    下次我要買下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,依家黃金咁貴,有得買都唔會平,以前就好平。

      刪除