2014年3月7日

costco wholesale

Costco wholesale







Costco 大型超級市場,美國資本,採取會員制,二人年費60澳元,每個會員每次可以帶同一人內進,貨品種類極多,据說價錢比外邊的便宜些,我朋友夫妻兩人,每次來都叫我帶他們去購物,他的老婆最鍾意購買大細毛巾,一買就好幾條,又自用又送比人,產自埃及,她說棉質好價錢平,香港冇得買喎.

不過唔係樣樣嘢都平過外邊,就如上圖三星的 sound bar 連無線 sub woofer已經減咗價,但仍賣599.98元,幾個月前,我在一間影音店買才五百多元,我鍾意它內置二個真空胆,睇演唱會的 DVD時,人聲會柔和些.

話咁快又週末,祝大家週末愉快

10 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,精乜明呢,我成日買貴嘢,剛好呢部機我有咪順便睇下價錢咯,澳洲有10%購物稅,百份之九十的嘢都貴過香港,只有羊毛製品,蜜糖,奶粉,藥物和牛扒平過香港之外,其它都唔平。

      刪除
  2. Wai兄、你認真識貨喇、膽機聽起來確實柔和好多。

    回覆刪除
  3. 域Sir,以前我朋友自家裝磡一部膽機比我,移民時裝箱帶來,後來好似有一個膽壞咗,冇人識修理,有都好貴,分分鐘貴過部機,又可能冇零件,部機就此玩完,換咗一部AV 五聲道擴音機,不過音質始終都是冇膽機咁靚。
    所有的sound bar 就只有呢部有內置膽,初上市時賣得好貴,差不多要成八舊水,後來才落價,愈賣愈平。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 咪姐,係呀真係貴,60澳元入會年費,一個人入會費都是一樣,最多二個人,美國是50美元。

      刪除
  5. 回覆
    1. Peter 哥,邊度係發燒友,只不過貪睇DVD 演唱會時,有些現場感。

      刪除
  6. 偉兄貴境的羊毛製品,蜜糖,奶粉,藥物和牛扒平過香港,真係好呀!已經好實用。
    但如果海產貴的話,就令我有所失望啦!
    今日經兄台一提醒,我已找來白居易的長恨歌摘錄貼上,附庸風雅一番,心情大樂。
    有暇時可來一看。

    回覆刪除