2014年3月14日

PRAY FOR MH 370

pray for MH 370

呢間是美味少爺介紹,我whats app比他参考



 我舊年去馬交時試過的乳豬焗飯,他想試下,可惜我忘記了地址



唔知点解會上載呢張相,都忘記咗係邊度食


我澳洲一位朋友,夫妻二人今晚搭馬航去吉隆坡玩幾天,然後到香港和澳門,他幾歲大就跟父母從香港移民來此,中文只識寫自己個名,講就只識三幾句,我認識他好多年,他結婚大約有十二年,但不知甚麼原因,冇小朋友,所以生活優悠自在,每年都去二至三次旅行嘆世界,享受紅酒美食,他亦是食家,尋日他whats app send 咗一條 link比我,他說一個多月前訂咗香港 Intercontinental 酒店的一餐晚餐,是米芝蓮二星法國餐,http://www.hongkong-ic.intercontinental.com/dining/訂位要早成個月,他說沿途會 send 相比我睇.

想起馬航的一班由吉隆坡飛北京航班失蹤了七天仍未尋回,唉真係冇陰公咯,乘客都是兇多吉少,我搭乘過二次馬航,第一次最少都有三十多年,當時還未改名,叫馬來西亞航空糸統 Malaysia Air System,服務和飛機餐都不錯,因為馬來西亞是回教國家,所以冇豬肉供應.

日子匆匆走過,轉眼又週末,祝各位週末愉快.

14 則留言:

  1. 老公估是飛機師"刧"機, 乘客可能還有一線生機。但芬妮就猜, 如果是刧機, 應該一早就有要求公報啦, 咁多日冇消息, 真係凶多吉少呀。><

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇情況就唔似機師劫走架機,因為衛星會追蹤到,我想同法航上次個架一樣,直落深海,唉人生如匹素,刀剪不由人。

      刪除
    2. 臉書顯示Wai兄今天生日, 祝生日愉快, 有個豐收富足的一年呀!
      但為何年齡顯示只有十七歲? 阿倫都只是永遠25咋! :P

      刪除
    3. 多謝,多謝。
      唔係呀 Facebook 顕示 17歲,可能攪錯,我都想呀,就快60啦,青春不再。

      刪除
  2. 回覆
    1. Stella 姐,馬拉政府真差勁,公佈消息日日唔同版本,若果劫機還好,乘客還有一缐生機,照睇唔似,劫機都要降落,依家都唔知去咗邊,咁多日餓都餓死啦。

      刪除
  3. 星航在幾年前搭過一次,當時在星洲的親人反而擔心。現在才知道星航真不是好東西。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來是馬航!許是記錯了是星航。
      但記得去大馬的一次,是乘搭錫里蘭卡的航機,都是該次旅行社定的。那是我頭一回搭飛機,感覺很差。都是港龍機較好,所以都選定了乘搭港龍。可是港龍近年已被國泰收購了。

      刪除
    2. 阿姨,我以前都搭過斯里蘭卡航空,現在多是搭國泰。

      刪除
  4. 謝謝分享啊! 想起馬航的事, 喺劫機都有希望生環, 如果喺空難就慘喇! 希望全部人安全啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,根據最新情況推測,可能是機師幹的,因為老美衛星一早監察到,只不過馬拉政府想自己攪掂,愈攪愈差。

      刪除
  5. 其實搭那一間都差不多, 要發生的咪一樣發生, 好似911的飛機也一樣有事,
    希望能快些知道真相消息, 現只祝福他們好了........

    回覆刪除
    回覆
    1. 老表說的不錯,賊人要劫機,選上甚麼機都可以。
      可是平常要乘搭的話,總是要選擇吃得較合適的,坐得較舒適的。
      可千萬不要遇上氣流忽然來襲,隨時杯倒人翻。現今一機人的生命,不知牽扯了多少人的心。

      刪除
    2. 老美自911後,搭機檢查好嚴,幾年前我從三藩市搭機,安檢要除鞋,經過金屬探測門,再要經人手探測,想劫都難,落後國家就唔敢講,因財可通神。

      刪除