2014年3月21日

米芝蓮二星餐廳


 


















朋友 昨天whats app 比我睇,他一個月前訂的香港一五星酒店的米芝蓮二星法式晚餐,每人HK $1585 另加紅酒 $888 二位盛惠$4946.
若果我就唔會試,因為吃唔起,一家四口差不多要成萬,就是吃上面個幾樣嘢,我個人覺得唯一好處就是有維港夜景.食物又冇乜特色,青菜湯,帶子,龍虾.

他去年在紐約一家三星級法國餐廳吃晚餐,亦是要一個多月前訂位,每位差不多五百美元,他有 send 相比我睇,總共+一道菜,好味.佢仲話我若果冇小朋友,一樣可以去旅遊嘆美食,唉就算時光倒流有得比我揀,我一樣會揀要小朋友,唔要食成千元一餐的美食.


8 則留言:

  1. 我都食唔起,好在你分享畀我睇吓,冇得食睇吓都好呀!

    回覆刪除
  2. Stella 姐,唔係呀,你點會食唔起?問題係值唔值,呢 d 多是遊客食,或者約女仔燭光晚餐。
    呢度有一份報章 age ,有美食30元以下,good foods under $30,一様用三粒星做評級,極受歡迎,我有空會介紹一下,因為最近真係好忙。

    回覆刪除
  3. 老實講、這餐不但食桌面上的食物、還有食環境、食服務、仲食埋外邊嘅夜景、價錢當然有番咁上下架喇!因此在下還是在這裡看看圖片算了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir , 絕對同意,環境和服務是不同,消費呢樣嘢冇乜準则,各人消費不同,我有一同事,乜都慳,連午餐都是家𥚃的剩餘,有時都二,三天,是他告訴我的,但他搭飛機一定要坐商務座位,一樣米養百樣人,無話可説。

      刪除
  4. 若同某些強國人比, 那也是小巫左巫之分.......
    我不妒忌, 也不會說是酸的, 你 post 出來就好了, 嘻嘻!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,強國人只不過財大氣粗,嚴格來說是不懂得吃和喝,以為紅酒愈貴愈好,係呢度我親耳聽過表叔吃西餐下單時 barramundi 要well done .

      刪除
  5. 這些貴價美食之所以貴,當然是食裝潢,食氣氛。個人不能喝酒,祇喜歡聞酒香。

    回覆刪除
  6. 阿姨,對的,貴在氣氛和環境,其次才是食物,若果我有錢,都唔會去食,更何況冇錢,所以學域Sir 講,睇下圖片就算啦。
    我只飲少量紅酒,烈酒不能飲,一飲面就紅,又頭痛。

    回覆刪除