2014年4月23日

港式奶茶


十字飽加牛油唔錯


前年去印度旅行時見個彫刻的本盒幾靚,內有大吉嶺紅茶葉,咪買咗帶返來

大吉嶺紅茶是印度較好的







睇到網友芬妮講南非復活節有食十字飽的習慣,剛好我朋友送咗幾個比我,以前澳洲復活節餅店都有十字飽賣,但後來愈來愈少店有得賣,只有 post 二個十字飽的相片就出貼文好似唔係咁好,雖然唔收大家的錢.不如加埋奶茶.

香港人平均每日飲250萬杯奶茶,我都鍾意飲港式奶茶,呢個冲奶茶的茶袋是我自製的,用衣架的鐵線加一片網紗,因香港賣的都是好大個冲茶袋,是比茶餐廳用的,而只有我一個人飲,用咁大冇個茶袋セ用.我用大吉嶺紅茶和朋友送的鍚蘭紅茶一同煲,煲幾分鐘後成間屋都聞到茶香撲鼻,通常我都是拉三次就算,拉多幾次就滑些,唔拉亦可,最緊要茶唔好煲太耐,因太耐茶味都破壞哂,變咗苦瀝.

最近呢幾年香港攪咗個金茶王大賽,澳洲雪梨去年都有派人去参賽,不過入唔到三甲,墨爾本選拔賽今年七月舉行,勝出者有免費機票,膳食住宿,代表墨爾本参賽香港國際金茶王大賽,我睇過佢地的賽制,所有茶葉,茶具都是大會供應的,無法自行買茶葉配制沖茶.

http://www.hktdc.com/info/webcast/v/tc/can/1X04BTYN/

10 則留言:

  1. 我有幸臨回紐前在港曾幫朋友料理過他的茶餐,也學到半桶水沖茶法(因為真係好高深的學問),你提到的做法十分正確,真的,混茶葉與沖法都相當重要,缺一不可!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,我以前家住在大埔,認識一位開茶餐廳的朋友,時常見他們冲奶茶,他們用幾種茶葉,有粗有幼。
      當時大約29至30年前,茶餐廳隔壁有一間叫鄭君綿髪型屋,是鄭君綿開的,他交給他二位女兒打理,鄭君綿素有東方貓王的稱號,茶餐廳晚上関門後,我和他就到隔壁的髪型屋和鄭君綿的女兒一起打麻將,打過幾次。

      刪除
  2. Peter兄,香港好多茶餐廳,好多正奶茶飲,呢度番邦冇辨法,港式茶餐癮又唔係好正宗,睇到的奶茶都唔想飲,咪自己嚟沖咯。

    回覆刪除
  3. 香港很多人喜歡飲奶茶,可惜我飲了會睡不著。光顧茶餐廳時,祇能喝其他飲品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我飲咗奶茶幾十年,如果個日唔飲就無哂精神,就算晚上臨瞓前飲咗一樣照瞓,但若下午四時前飲咗咖啡就慘,成晚唔使瞓。

      刪除
    2. 係架!咖啡重犀利呀!咖啡奶茶呢啲飲品,我都唔飲啦,費事唔瞓得。
      上茶樓飲茶,都係滾水加少少茶色就算,中午飲咗茶我都係唔瞓得架。真是少了很多的享受咯。哈哈。

      刪除
    3. 阿姨,對的,呢 d 提神飲料,對身體冇乜益,少飲就最好。

      刪除
  4. Candy 姐,奶茶咖啡各有所好,但香港人好叻,更可以將奶茶加咖啡變成鴛鴦。

    回覆刪除